Distracție și voie bună! Motivul pentru care Kaufland a organizat o petrecere copiilor de la Liceul „Kiril și Metodii”


    Chișinău, 18 septembrie 2018 - Distracție, surprize și multă voie bună! De toate acestea au avut parte copiii de la Liceul „Kiril și Metodii”, vineri, 14 septembrie. Evenimentul a fost organizat de Kaufland Moldova, în contextul în care brazii de pe strada  Kiev din sectorul Rîșcani al Capitalei au fost transplantați cu succes în curtea liceului. În acest fel, compania își respectă angajamentul pe care îl are față de mediu și societate.

KauflandKMi_ 091.jpg

La petrecerea de „Bun Venit a brazilor”, elevii au avut parte de multe surprize: Show-ul de chimie, baloane imense de săpun, animatorii Minioni, atelier de creație, gustări și limonadă rece. Copiii s-au arătat încântați că vor avea acum o zonă de relaxare bine amenajată, dar și brazi falnici care le va aduce nu doar umbră, dar și beneficii pentru sănătate.

KauflandKMi_ 014.jpg

Precizăm că, procedura de transplantare a 17 molizi a durat câteva zile și a fost efectuată de o firmă specializată ce deține tehnica necesară pentru transplantarea chiar și a arborilor cu vârstă şi dimensiuni mari. De asemenea, specialiștii au folosit un îngrășământ special pentru a-i ajuta să prindă rădăcina. Tototdată, brazii au fost fixați în cadre speciale până la înrădăcinare (aprox. 3 luni). 

KauflandKMi_ 004.jpgKauflandKMi_ 109.jpg

Conform angajamentului Kaufland față de mediu, reamintim că, în 2017 am realizat o acțiune amplă de înverzire a Capitalei sub sloganul „Sădim Oxigen” - unde am reușit să plantăm simultan în cinci sectoare 5000 de puieți.KauflandKMi_ 101.jpgKauflandKMi_ 077.jpgKauflandKMi_ 086.jpgKauflandKMi_ 062.jpgKauflandKMi_ 085.jpgKauflandKMi_ 059.jpg

Kaufland se bazează pe principii solide, corecte și transparente de activitate în toate țările în care operează, principii care asigură dezvoltarea continuă și cu succes a companiei.  

Despre Kaufland 

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în 7 țări. Programele de responsabilitate socială reprezintă o componentă cheie în strategia companiei. Cea mai mare parte a proiectelor noastre de CSR sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmărim implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari. Pe lângă educație și sănătate, sprijinim proiectele dedicate protecției mediului înconjurător și pe cele care au ca obiectiv promovarea unui stil de viață sănătos prin intermediul activităților sportive și adoptarea unei nutriții echilibrate. Informații suplimentare pot fi accesate pe www.kaufland.md.

 





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.