O piele mai frumoasă cu meniul băuturilor pentru 24 de ore


    Poate că ai foarte multe creme de îngrijire și dedici timp considerabil ritualului zilnic de înfrumusețare, dar farmecul și strălucirea pornesc din interior. Descoperă ce băuturi îți pot înfrumuseța tenul în 24 de ore.

Коктейли.jpg

Straturile diferite de seruri, esențe și creme sunt utile pentru echilibrarea și hidratarea pielii, dar nu sunt suficiente dacă nu acționezi și la nivelul meniului. Ceea ce consumi zilnic se reflectă și pe chipul tău și nu ai cum să ai o piele netedă și luminoasă dacă nu ai grijă ce îi furnizezi organismului. Nutrienții pe care îi primește corpul dictează și aspectul pielii, așa că este momentul să-ți schimbi strategia.

O variantă foarte simplă pentru a ameliora felul în care arată pielea este să alegi băuturile utile. În numai 24 de ore poți observa o schimbare remarcabilă dacă respecți recomandările nutriționiștilor. Meniul băuturilor alcătuit de specialiști pentru o zi îți va arăta că este posibil să folosești lichidele pentru a vedea o schimbare în oglindă. De asemenea, vei avea nevoie de multă voință pentru că ameliorarea constantă a imperfecțiunilor care te deranjează necesită respectarea acestor recomandări toată ziua și nu poți face excepții.

Poate că nu este la fel de distractiv ca și o listă de vinuri sau cocteiluri, dar meniul propus nu te obligă să uiți de gustul bun, iar de îndată ce vei vedea efectul precis nu te va deranja să respecți regulile. În plus, nu îți va provoca diaree și nici nu vei face drumuri foarte dese la toaletă.

Iată ce băuturi trebuie să consumi în 24 de ore pentru un ten catifelat și strălucitor:

 1. Apă

„Nimic nu face pielea mai netedă și fină decât cele 8 pahare de apă necesare în fiecare zi. Consumă-le de-a lungul zilei pentru a menține elasticitatea pielii și a da tenului un aspect uniform și sănătos”, recomandă dr. Rachel Nazarian, dermatolog și nutriționist.

 2. Suc verde cu spanac 

„Spanacul conține nutrienți foarte importanți pentru piele. Vitamina A, care se regăsește și în cremele anti-aging sub formă de retinol, favorizează reînnoirea celulelor, refacerea pielii și eliminarea celulelor moarte care dau un aspect tern. Conține și vitamina C și cupru, care susțin producția de colagen, protejează pielea împotriva factorilor iritanți și accelerează viteza de vindecare a leziunilor acneice, prevenind semnele”, explică dr.Nazarian. Consumă acest suc verde la micul dejun. Poți inlcude în el și pere, lime, lămâie și turmeric.

 3. Lapte de soia

„Isoflavonele din soia mențin colagenul în piele, prelungind intervalul în care tenul arată revigorat și tânăr. Studiile realizate au arătat inclusiv că poate preveni formarea ridurilor ca urmare a expunerii la soare. Mineralele și proteinele din componența laptelui de soia reduc decolorarea pielii și previn petele pigmentare, menținând o nuanță uniformă a tenului”, spune dr. Nazarian. Laptele de soia se bea tot la micul dejun, într-o ordine clară. Trebuie să începi cu un pahar de suc verde, apoi mănânci, iar la final bei o ceașcă de lapte de soia.

4. Ceai verde

„Este foarte bogat în antioxidanți, în special catehine și polifenoli, care protejează pielea împotriva radiațiilor ultraviolete și reduc riscul de arsuri solare. De asemenea, diminuează înroșirea pielii și previn inflamațiile”, spune dr. Nazarian. Bea 2 cești de ceai verde în cursul după-amiezii. Vei avea din nou energie și vei ocoli dulciurile.

 5. Suc de rodie

„Este un suc cu totul special pentru că îți furnizează foarte mulți antioxidanți, o cantitate dublă de polifenoli față de ceaiul verde. În plus, sucul de rodie hrănește celulele fibroblaste din piele, care produc colagen. Mai mult colagen înseamnă mai puține riduri și linii de expresie. Densitatea antioxidanților din sucul de rodie ameliorează nuanța pielii și îți redă strălucirea și aspectul sănătos”, potrivit dr. Nazarian. Bea un pahar de suc de rodie în fiecare seară, cu 20 de minute înainte de a lua cina.

 6. Apă infuzată cu felii de castravete

„Castraveții conțin apă în proporție de 90%, fiind ideali pentru menținerea unui nivel optim de hidratare a pielii. De asemenea, îți asigură o doză utilă de magneziu și potasiu, care echilibrează pH-ul pielii și diminuează inflamațiile”, spune dr. Nazarian. Bea un pahar de apă cu felii de castravete înainte de culcare. A doua zi vei putea admira rezultatele în oglindă.

eva.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • julia122997
      De julia122997
      Scapă de pistrui în timp record, iată câteva metode
      Kiwi și căpșuni. Este știut faptul că antioxidanții din kiwi protejează pielea, iar proprietățile din căpșune acționează ca exfolianți naturali. Așadar, cu un piure dintr-un kiwi și 1-2 căpșune aplicat de 2-3 ori pe săptămână, sigur reușești să-ți estompezi pistruii. Aplică piureul pe pistrui și lasă-l să acționeze timp de 30 de minute, apoi clătește cu apă.
      Ulei de argan. Înainte de a aplica uleiul de argan, curăță fața cu apă micelară. după ce aceasta s-a uscat complet, masează cu 2-3 picături de ulei de argan zona cu pistrui până ce acesta este absorbit complet în piele. Este important să nu speli fața după aceea. Rămâi așa peste noapte. Proprietățile uleiului de argan ajută la atenuarea pistruilor, precum și la protejarea feței împotriva efectelor negative ale razelor solare.
      Uleiul de avocado. Dacă ești fană avocado, iată că acesta nu este folositor doar pe interior, ci și pe exterior. Uleiul de avocado are proprietăți benefice pentru piele, în special pentru atenuarea pistruilor. Este suficient să aplici câteva picături pe pistrui și să lași să acționeze. Repetă această metodă zilnic.
      Sucul de lămâie. Proprietățile naturale ale sucului de lămâie acționează precum un înălbitor. Așadar, cu ajutorul unei dischete demachiante din bumbac, aplică sucul de lămâie pe pistrui , lasă-l să acționeze maxim un sfert de oră, apoi clătește cu apă.
      Pentru ca aceste proprietăți să își facă treaba eficient și într-un timp scurt, este musai să repetați procedurile zilnic sau nu mai puțin de 2-3 ori pe săptămână.
      kfetele.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Comunici cu cei din jur mai ales prin intermediul feței: prin vorbe, priviri, mimică. De aceea, este imposibil să te ascunzi atunci când ai probleme cu dinții. În acest caz, problemele de sănătate se transpun și în probleme estetice. Pentru a nu fi pusă în situația de a te feri să zâmbești, este bine să iei în calcul câteva recomandări pentru a-ți menține dantura sănătoasă și frumoasă. 
      1.Vizitează periodic medicul stomatolog
      Nu trebuie să ajungi la medic doar când durerea de dinți devine insuportabilă sau după ce dantura ta și-a pierdut în totalitate culoarea naturală, pentru că s-ar putea ca atunci să fie prea târziu. O vizită periodică la medicul stomatolog, de exemplu, o dată la șase luni, te poate scuti de complicații ulterioare, deoarece le vei putea preveni. De asemenea, în urma controlului stomatologic, vei afla dacă ai vreo infecție încă nedepistată, vreun început de carie sau orice altă problemă și o vei putea trata la timp, înainte ca situația să se agraveze. Poți profita de această vizită pentru a cere sfaturi și recomandări medicului, întrucât este persoana cea mai în măsură să îți ofere informații sigure pentru sănătatea ta și a danturii tale. Astfel, te vei putea bucura de niște dinți sănătoși, care să te facă să fii mereu cu zâmbetul pe buze. 
      2. Evită anumite alimente și consumă produse la temperatură moderată
      Alimentele care afectează cel mai mult dinții sunt cele acide: dulciuri, citrice, băuturi carbogazoase etc. Acestea, prin descompunere, produc acizi care distrug calciul din smalț și favorizează formarea cariilor. Nici vinul și cafeaua nu trebuie consumate în exces deoarece afectează culoarea dinților. Și deasemenea, nicotina din țigări este una din substanțele cunoscute pentru că duce la îngălbenirea lor, pentru că se depune pe dinți; în plus, poate provoca apariția cariilor, motiv pentru care dantura este afectată și de fumat. Trebuie să ai grijă și la temperatura alimentelor pe care le consumi. De preferat este să nu consumi produse foarte reci sau fierbinți, ci la o temperatură moderată. În caz contrar, extremele afectează smalțul dinților, iar efectul imediat resimțit este durerea. Mai ales persoanele care suferă de sensibilitate dentară simt acest efect, deoarece stratul de smalț care le acoperă dinții nu este suficient de gros pentru a-i proteja. Consumarea alimentelor la o temperatură moderată te va scuti de dureri de dinți și de scăderea rezistenței acestora pe viitor. 
      3. Spală-te pe dinți după fiecare masă și schimbă-ți periodic periuța
      Este destul de greu să te poți spăla pe dinți de fiecare dată după ce mănânci pentru că uneori iei masa în oraș, alteori la serviciu. O idee bună este să ai mereu la tine o periuță de dinți și un tub mic de pastă, dar dacă ți se pare foarte complicat, măcar dimineața și seara este obligatoriu să faci asta, pentru a îndepărta resturile de mâncare care îți vor afecta, în timp, dinții. 
      Asociația Dentară recomandă, în general, înlocuirea periuței de dinți la aproximativ trei-patru luni, atunci când aceasta prezintă semne de uzură. Dar sunt și cazuri când este bine ca periuța să fie schimbată mai repede: dacă, de exemplu, ai fost răcită, pentru că germenii care ți-au provocat îmbolnăvirea vor rămâne pe ea. Înlocuind-o, eviți să continui să te expui acestora și să te îmbolnăvești din nou. De asemenea, periuțele de dinți ale copiilor este bine să fie schimbate mai des decât cele ale adulților, pentru că ei au dinții mai sensibili și mai predispuși la probleme dentare. 
      unica.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Dar mai există și o a treia categorie de oameni. Este vorba despre aceia care nu se tem să arate drumul pe care l-au urmat pentru a deveni cine sunt în prezent. 

      Aceștia din urmă demonstrează cât de mult se pot schimba oamenii de-a lungul anilor. Chiar dacă ai simțit în adolescență că ești rățușca cea urâtă, poți deveni la maturitate o adevărată lebădă grațioasă. Secretul este să înveți să te accepți așa cum ești.

      Fotografiile înainte și după ale acestor persoane ne arată cât de mult Se pot schimba oamenii în numai câțiva ani.











      eva.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Iată cele mai cool patru tunsori pentru posesoarele părului rar cu firul fin:
      Bobul alungit – această tunsoare acoperă complet ceafa și gâtul, având o tranziție moale de la cele mai scurte fire de la spate, spre firele alungite din față. Victoria Beckham, Rachel McAdams sunt absolut superbe purtând bobul lung, optând deseori pentru bucle lejere. Pentru a obține un volum vizual, optează pentru o decolorare de tip highlighting, subtilă, cu evidențierea firelor în zona feței. 

      Carre – cu cât e mai lung părul cu atât mai mult se evidențiază lipsa volumului în zona capetelor. Un hairstylist priceput recomandă o tunsoare cu lungimea până la umeri, fără filarea capetelor. Puteți purta părul fie drept, fie puteți obține în maxim 15 minute niște bucle lejere sau cârlionți îndrăzneți. Utilizați un mousse pentru rezistență.

      Pixie asimetric – îndrăzneț sau elegant, această tunsoare este perfectă pentru părul rar și subțire, iar aranjarea părului va ține cel puțin 24 de ore. Pentru un rezultat durabil, folosiți feonul, aplicați o pudră de fixare la rădăcini folosind degetele pentru a ridica firele de păr, astfel oferindu-i volumul necesar. Cel mai impresionant în tunsoarea pixie este că se potrivește perfect la o ținută office, dar și la o rochie de vară.

      Gavroche – dacă pixie îți descoperă fața, atunci tunsoarea gavroche îți lasă părul mai lung și camuflează anumite defecte. Un singur minus este faptul că aceasta trebuie mereu aranjată, fiind o caracteristică comună a tunsorilor în straturi.

      ea.md
    • julia122997
      De julia122997
      Vrei să eviți carențele de vitamine și minerale, dar nu îți place să înghiți pastile și ai prefera să le obții din surse complet naturale? Testează lista de băuturi propusă de nutriționiști pentru a preveni riscurile pentru sănătate și a avea mai multă energie. Acneea, rozaceea, durerile articulare, stresul, anxietatea sau problemele de memorie sunt numai câteva dintre afecțiunile care pot fi tratate cu succes.
      Pe rafturile magazinelor se află multe variante care nu sunt decât calorii inutile mascate cu etichete atractive, așa că nu este foarte simplu să optezi pentru variantele care te revigorează. Din fericire există un ghid al băuturilor care te ajută să-ți potolești setea și să obții simultan o doză importantă de vitamine și minerale.
       Iată ce băuturi ar trebui să consumi pentru a te simți mai bine în fiecare zi:
       1. Ceai verde
      Beneficiile sale au fost remarcate timp de mai multe secole în țările asiatice, iar în ultimele decenii este din ce în ce mai des consumat și în Europa. Ceaiul verde conține o cantitate ridicată de polifenoli, care previn cancerul de sân și de prostată. De asemenea, o ceașcă de ceai verde reduce ritmul de creștere a glicemiei după o masă, fiind un remediu util pentru persoanele care suferă de diabet de tip 2.
       2. Suc de rodie
      Este una dintre cele mai utile băuturi pe care le poți găsi la supermarket. Sucul de rodie este o sursă excelentă de antioxidanți, care combat deteriorarea la nivel celular și reduc inflamațiile. Un singur pahar de suc de rodie pe zi diminuează rapid durerile asociate cu artrita, iar doza de vitamina C din componența sucului previne răceala și gripa.
       3. Suc de sfeclă roșie
      Conține cantități ridicate de nitrați, acid folic și magneziu. Organismul va transforma nitrații în oxid nitric, reducând nivelul tensiunii arteriale și ameliorând circulația sângelui. Potrivit studiilor de specialitate, sucul de sfeclă roșie poate crește rezistența fizică în cazul antrenamentelor solicitante.
       4. Kombucha
      Ușor acidulată și fermentată, Kombucha este o sursă foarte bună de antioxidanți și favorizează proliferarea bacteriilor benefice la nivelul tractului intestinal. Aceste bacterii stimulează digestia și asigură absorbția optimă a vitaminelor și mineralelor din alimentele ingerate.
       5. Sucul de lămâie
      Este un remediu extraordinar pentru sistemul imunitar slăbit. Nu vei avea nevoie decât de 2 linguri de suc de lămâie amestecat cu un pahar cu apă pentru a obține 14mg de vitamina C. Această combinație dă un gust nou apei simple și precis îți va fi mai ușor să ajungi la cele 8-10 pahare necesare la nivel de zi dacă le mixezi cu suc de lămâie. Vei avea un ten luminos, revigorat, iar acneea va apărea mult mai rar. De asemenea, oboseala va fi redusă rapid și vei deveni mai optimist.
       6. Apă de cocos
      Aroma ei exotică și răcoritoare este ideală pentru zilele călduroase. Menține nivelul optim de hidratare și furnizează organismului o cantitate importantă de potasiu, care joacă un rol de bază în reglarea bătăilor inimii și echilibrarea tensiunii arteriale.
       7. Ciocolata caldă
      Nu te gândeai că acest răsfăț cremos poate fi util pentru sănătate? Dacă prepari ciocolata caldă cu pudră de cacao neîndulcită și lapte semidegresat vei obține o doză importantă de antioxidanți, calciu și vitamina D.
       8. Suc de merișoare
      Acest suc acrișor conține foarte mulți antioxidanți, fiind remediul indicat pentru prevenirea afecțiunilor cardiovasculare și a cancerului. Menține sănătatea vezicii urinare și tratează acneea și rozaceea. Este destul de acru consumat simplu, fiind adesea combinat cu zahăr sau sucuri de fructe mai dulci. Pentru a obține beneficiile preconizate alege varianta complet naturală, fără niciun ingredient suplimentar.
      eva.ro
  •