Manichiura gradient, trendul care a cucerit Instagram


    Unghiile colorate în stil gradient au revenit puternic în trend vara aceasta. Celebrități precum Kylie Jenner sau Jennifer Hudson au adoptat o astfel de manichiură colorată și interesantă.

900886l.jpg

Dar ce este manichiura gradient? Un astfel de stil de a colora unghiile presupune trecerea treptată de la o nuanță mai închisă la una mai deschisă a aceleiași culori. De exemplu, se poate face o trecere treptată de la roșu până la roz pal. Se poate obține același efect interesant și prin folosirea unor culori diferite, din aceeași gamă. În acest caz, manichiura include mai multe culori. De exemplu, poți trece treptat de roșu, corai, portocaliu și apoi galben.

image.png

image.png

image.png

Însă pasionatele de ojă și colorarea unghiilor au dus trendul la un alt nivel și au inventat manichiura gradient pe "verticală". Acest lucru presupune crearea unei treceri treptate de culoare nu pe aceeași unghie, ci de la o unghie la alta. Întreaga manichiură va avea un efect gradient deosebit.

image.png

image.png

Este un stil perfect pentru vară, mai ales dacă alegi să folosești culori intense, puternice, care se potrivesc de minune cu atmosfera estivală. Bineînțeles, o astfel de manichiură arată bine indiferent dacă alegi culori închise sau deschise. Este la fel de frumoasă și atunci când folosești nuanțe nude.

image.png

image.png

Pentru vară, cele mai populare variante de culoare sunt cele în tonuri intense de roșu, roz, oranj, galben, verde sau bleu. Și oja în nuanțe neon se potrivește pentru acest stil. Este o variantă originală de a combina două tendințe importante în manichiură ale acestei veri. De asemenea, poți să folosești și două nuanțe diferite cu subton asemănător. O variată poate fi rozul în asociere cu lila, galben cu verde sau corai cu galben.

image.png

image.png

image.png

Dacă manichiura gradient pe aceeași unghie este de preferat să fie realizată la salon pentru că necesită o tehnică specială, varianta cu trecere treptată de la o nuanță la alta pe fiecare unghie este mult mai simplă. Tot ce trebuie să faci este să investești în nuanțele de ojă care te ajută să creezi efectul gradient și să aplici pe fiecare unghie un ton diferit, de la cel mai închis la cel mai deschis sau invers.

eva.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • julia122997
      De julia122997
      Tânăra cu origini grecești și cipriote îi fascinează pe mulți cu sprâncenele sale sălbatice, pe care însă nu le agreează chiar toată lumea. Cei care nu o cunosc o întreabă adesea, pe pagina ei de Instagram, dacă sprâncenele ei sunt reale.

      Sophia Hadjipanteli are un stil excentric și atrage atenția asupra să oriunde își face aparita. Ce-i drept, cu asemenea sprâncene nu ai cum să fii ignoat.

       “Eu chiar cred că fața mea arată mai bine așa. Alții nu sunt de aceeași părere cu mine, dar nu mă deranjează. Am sprâncenele unite pentru că așa vreau, este alegerea mea”, spunea, mai demult, tânăra. Cum era de așteptat, mulți o aseamănă cu celebra Frida Kahlo.
      protv.ro
    • julia122997
      De julia122997
      1. Este timpul să începi să ai din nou grijă de tine. Este datoria ta și numai a ta să îți luminezi calea. Învață să te iubești pe tine înainte de a îi iubi pe alții, învață să ai grijă de tine. Orice ai face, iubește-te pentru că ești tu. Orice ai simți, iubește-te pentru că ești unică.
      2. Este timpul să începi din nou să îți îndrepți atenția asupra pasiunilor tale. Dacă ai pierde totul în afară de mintea, inima și sănătatea ta, care ar fi motivul pentru care te-ai trezi în fiecare dimineață cu un zâmbet? Este datoria ta să găsești acest motiv și să te bucuri de el.
      3. Este timpul să începi să răspândești din nou bucurie în jurul tău. Fii schimbarea pe care vrei să o vezi în lume. Iubește fără frică și fără limite.
      4. Este timpul să începi din nou să ai conversații de calitate cu cei dragi. Petrece momente alături de oamenii la care ții, fă-ți timp pentru ei. Relațiile înfloresc atunci când două persoane sunt capabile să își împărtășească sentimentele și cele mai profunde gânduri despre sine și despre celălalt.
      5. Este timpul să îți asculți intuiția. Fii selectivă în luptele tale. Alege întotdeauna cu inima.
      6. Este timpul să reîncepi să te bucuri de liniște. În fiecare zi găsește puțin timp pentru tine, pentru liniște, pentru acele clipe departe de agitația zilnică.
      7. Este timpul să începi să îți permiți să înveți din greșeli. Cea mai mare greșeală pe care mulți dintre noi o fac este că trăim cu frica constantă că vom face o greșeală. La urma urmei, greșelile vin cu cele mai importante lecții de viață. Eliberează-te! Trăiește puțin!
      8. Este timpul să sărbătorești micile victorii din fiecare zi. Sigur, nu în fiecare zi va fi bine, dar va fi ceva bun în fiecare zi. Datoria ta este să găsești acel moment și să îl sărbătorești. Antrenează-ți mintea pentru a vedea ce este corect. Optimismul este o alegere.
      kudika.ro
    • julia122997
      De julia122997
      În diminețile de școală va trebui să ai în vedere meniul copilului tău. Spre deosebire de vacanța de vară nu vei mai putea varia ora primei mese a zilei și va fi necesar să ai la dispoziție variante rapide, dar foarte consistente, care te vor ajuta să eviți excesul de zahăr sau sodiu.
      Deși copiii sau adolescenții nu vor refuza o porție de cereale de la cutie la micul dejun, nu sunt cea mai potrivită alegere, mai ales dacă nu conțin suficiente fibre. Cu ajutorul specialiștilor poți prepara rețete rapide, care nu te vor încetini în timp ce te pregătești pentru ziua care începe și le dau multă energie celor mici.
       Iată ce variante ar trebui să încerci pentru micul dejun din zilele de școală:
       1. Parfait cremos și crocant
      Pune straturi alternative de iaurt grecesc simplu, boabe de struguri fără sâmburi, ananas și fulgi de ovăz, iar la final adaugă o lingură de miere pentru a definitiva un mic dejun pe placul tuturor copiilor.
       2. Pâine prăjită cu scorțișoară
      Alege 4 felii de pâine din făină integrală, înmoaie-le în lapte amestecat cu scorțișoară și esență de vanilie, apoi rumenește-le 5 minute în tigaie. Se potrivesc de minune cu o porție de nuci crocante sau cu semințe de floarea soarelui.
       3. Pitta cu bacon și ouă
      Prepară la tigaie un amestec din 3 ouă bătute, 2 linguri de brânză Cheddar și 7 felii de bacon de seara. Dimineața folosește-l pentru a umple o pitta din făină integrală, apoi rumenește totul pe grătar 2 minute.
       4. Tortilla cu granola și nuci
      Umple o tortilla din făină integrală cu o lingură de unt de arahide sau semințe de floarea soarelui, ½ banană tăiată felii subțiri și 3 linguri de granola.Acest mic dejun crocant este ideal pentru a elimina tentația de a mânca gogoși de la prima oră și va reduce pofta de sucuri acidulate.
       5. Terci de ovăz cu fructe și nuci
      Prepară un terci de ovăz crocant folosind lapte degresat, o banană făcută piure, ½ linguriță de scorțișoară, 2 linguri de nuci sau migdale mărunțite, 50g de căpșuni proaspete și 2-3 frunze de mentă. Poți rade puțină ciocolată amăruie deasupra pentru a da un aspect special micului dejun.
       6. Terci de ovăz cu unt de arahide 
      Toarnă o cană de apă fierbinte peste ½ cană de fulgi de ovăz integral. Adaugă 2 linguri de unt de arahide și o linguriță de iaurt grecesc simplu. Amestecă bine și servește copilului micul dejun ultrarapid.
       7. Pâine cu unt, într-o variantă nouă
      Alege 6 felii de pâine din făină integrală, întinde pe ele un strat generos de unt organic cu un conținut ridicat de Omega-3, apoi continuă cu somon afumat, frunze de busuioc și salvie. La final pune un strat de iaurt grecesc.
       8. Burrito cu avocado
      Fă o omletă din 3 ouă, ½ avocado și ½ ardei gras roșu. Folosește-o pentru a umple o tortilla din făină integrală și presară pătrunjel deasupra.
       9. Covrig cu brânză, stafide și nucșoară
      Întinde un strat generos de brânză cremă de capră pe un covrig din făină integrală, presară stafide și nucșoară și servește-l copilului cu o ceașcă de ceai de ghimbir.
       10. Sandviș cu ouă fierte
      Alege o chiflă din făină integrală și pune alternativ felii de șuncă presată de curcan cu un conținut redus de sodiu, frunze de salată verde, felii de ou fiert, felii de măr, felii de avocado și de roșie.
      eva.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Utilizatorii de social media au găsit, se pare, o alternativă mai ieftină – și extrem de bizară – pentru a crea aspectul de buze mai pline.

      Pe platforma TikTok au apărut mai multe filmuleţe în care tinerele îşi pun superglue sau lipici de unghii deasupra buzei superioare şi apoi o lipesc de acea zonă. Astfel se creează efectul de mărire a buzei superioare.
      Se pare că „trendul” a apărut după ce un utilizator cu numele de „gnarlysinner” a reuşit să strângă peste 81.000  de aprecieri la videoclipul în care a aplicat această metodă.
      În foarte scurt timp, a început nebunia postărilor în care din ce în ce mai multe tinere încearcă această metodă.
      Totuşi, nu toţi cei care au aflat despre această metodă controversată şi periculoasă au fost de acord cu ea. Ba mai mult, au râs de ideea de a folosi lipici pentru un aspect de buze mai pline.
      „Este atât de… trist. Felul în care obișnuiam să-mi urăsc buzele, dar acum oamenii își lipesc pielea împreună pentru asta”, a scris un utilizator pe Instagram. „Imaginaţi-vă cum ar fi să îi cadă buza în timp ce vorbeşte”, a mai scris cineva.
      „Poate că arată ok din faţă, dar imaginaţi-vă cât de ciudat arată dintr-o parte, îndoită”, a comentat altcineva.
      Cea mai recentă metodă de mărire a buzelor a apărut după ce medicii au raportat că tot mai multe femei au căzut victime unor esteticieni neînregistrați, în încercarea de a economii bani.
      tabu.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Iată câteva trucuri pe care să le încerci:
      Include fructe de pădure în alimentația ta
      Îmbătrânim și pielea își pierde elasticitatea din cauza unui proces numit degradarea oxidativă a ADN-ului celular, care nu poate fi oprit, dar poate fi încetinit. Consumul regulat de fructe de pădure, în special de afine, este una dintre resursele oferite de natură pentru a combate acest efect. Afinele sunt bogate în antioxidanți care combat radicalii liberi, responsabili pentru degradarea ADN-ului celular. Include cât mai des afine în alimentația ta pentru a te bucura de toate efectele benefice ale antioxidanților.
      Limitează consumul de zahăr
      Un studiu recent a descoperit faptul că un consum ridicat de zahăr accelerează procesul de îmbrătrânire. Printre efectele zahărului se numără cearcănele, deshidratarea și apariția ridurilor. Pentru a combate îmbătrânirea prematură, experții recomandă un consum cât mai mic de zahăr și evitarea alimentelor și băuturilor dulci. Dacă îți este poftă de ceva dulce, mănâncă un fruct în locul unui desert.
      Dormi pe spate
      Dacă preferi să dormi pe burtă sau pe o parte, ar trebui să-ți schimbi acest obicei. Potrivit studiilor efectuate de-a lungul timpului, obiceiul de a dormi cu fața lipită de pernă provoacă apariția unor pliuri de contact, care devin apoi riduri permanente. Iar cea mai bună soluție este prevenirea lor. Încearcă să dormi pe spate pentru a evita instalarea ridurilor adânci. Există perne special concepute care te împiedică să dormi pe spate sau pe burtă și pe care merită să le încerci.
      Verifică nivelul calciului din organism
      Cu toții știm că avem nevoie de calciu pentru a ne menține oasele rezistente și sănătoase. Dar nu sunt mulți cei care știu că acest mineral joacă un rol crucial în prevenirea îmbătrânirii premature. Un nivel adecvat de calciu în corp reduce semnele vizibile ale îmbătrânirii și te ajută să-ți păstrezi frumusețea pe măsură ce înaintezi în vârstă.
      Bea des ceai verde
      Bogat în antioxidanți, ceaiul verde ajută la repararea celulelor de piele afectate de radicalii liberi. De asemenea, datorită efectelor antiinflamatorii, reduce inflamația la nivelul pielii, care cauzează apariția iritațiilor și a zonelor înroșite. Bea zilnic ceai verde pentru a-ți menține pielea fermă și sănătoasă. De asemenea, poți folosi ceaiul verde în tratamentele de înfrumusețare. Păstrează pliculețele de ceai verde folosite și pune-le la frigider pentru câteva minute. Așază apoi pliculețele de ceai pe ochi, care te vor ajuta să reduci cearcănele și pungile de sub ochi.
      Evită băile sau dușurile lungi, cu apă fierbinte
      Apa fierbinte are un efect negativ asupra frumuseții. Îndepărtează uleiurile naturale ale pielii, care au un rol protector. Astfel cauzează uscarea excesivă a pielii, apariția prematură a ridurilor și pierderea fermității. Evită dușurile prelungite și băile cu apă fierbinte. O modalitate simplă de a-ți menține pielea și musculatura tonifiate este cea a dușurilor alternante. Alternează jeturile de apă caldă cu cele reci pentru a stimula circulația sanguină.
      Protejează-te de soare
      Razele ultraviolete joacă un rol important în accelerarea îmbătrânirii pielii. Cu cât te expui mai mult la soare fără protecție UV, cu atât pielea ta va prezenta mai devreme semnele îmbătrânirii. Folosește zilnic cremă pentru față cu SPF de cel puțin 30, indiferent de anotimp. Este important de reținut că razele UV sunt prezente pe toată durata anului, inclusiv în sezonul rece sau atunci când este înnorat. Nu este recomandat să stai la plajă ore în șir pentru a obține acel bronz la care toată lumea visează pe timp de vară. Bronzul nu este altceva decât o reacție prin care pielea încearcă să se protejeze de efectele nocive ale razelor UVA și UVB.
      Găsește modalități de a reduce stresul
      Stresul accelerează procesul de îmbătrânire a organismului. Grijile zilnice și anxietatea duc la îmbătrânirea prematură, de aceea este necesar să găsești modalități de a reduce stresul și de a te relaxa. Meditația este o formă bună de a calma gândurile care îți provoacă neliniște. Învață să meditezi și să-ți canalizezi atenția și energia asupra aspectelor pozitive din viața ta. Este utilă oricare altă activitate care te ajută să te relaxezi, fie că este vorba de sport, dans, întâlniri cu prietenii sau timp dedicat pasiunilor tale.
      eva.ro
  •