Cum utilizăm corect șamponul uscat, fără a deteriora părul


    Șamponul uscat a devenit o soluție salvatoare care ne ajută să ne menținem părul proaspăt și voluminos între spălări. Tot mai multe femei îl folosesc cu regularitate atunci când nu au timp să se spele pe cap suficient de des.

people-2593366_1280-1140x853.jpg

Pentru că oamenii nu cunosc prea bine modul în care acționează acest produs, șamponul uscat a devenit în ultima vreme controversat. Dar este periculos pentru păr? Răspunsul este nuanțat. Șamponul uscat, în sine, este inofensiv. Însă modul în care îl folosești ar putea să ridice unele probleme.

Când este folosit corect, șamponul uscat poate fi extrem de util pentru a reda volumul și textura, în special în cazul părului fin, care își pierde volumul cu ușurință. Secretul este să-l folosești corect și, de asemenea, să nu abuzezi.

Iată cum să folosești corect șamponul uscat:

Aplică în special pe lungime, nu pe scalp

Gândește-te la modul în care aplici de obicei șamponul uscat. Îl pulverizezi sau presari (dacă este sub formă de pudră), masezi scalpul și apoi te pieptăni? Pentru a fi cât mai eficient posibil, ar trebui de fapt să aplici produsul în mare parte pe lungime și mai puțin pe scalp. De asemenea, trebuie să-i lași puțin timp să absoarbă uleiurile, apoi să te pieptăni. 

Lasă-l să acționeze

Acesta este de obicei pasul greșit pe care îl fac cele mai multe persoane: nu îi lasă șamponului uscat timpul necesar să acționeze sau nu se piaptănă după ce aplică. Rezultatul este un păr încărcat, cu produs care rămâne la suprafață și încarcă părul, în loc să-i ofere prospețime și volum. 

Șamponul uscat conține o pudră fină care absoarbe excesul de sebum. Particulele fine acționează precum bureți în miniatură care absorb substanța uleioasă de pe păr. După ce șamponul a acționat, este necasar să îndepărtezi prin periere pudra rămasă pe păr.

Nu folosi în exces

O altă greșeală des întâlnită este aceea că aplicăm produs în exces.Dar șamponul uscat ar trebui pulverizat în cantități foarte mici și folosit în acele momente în care nu ai timp să te speli pe cap sau când vrei un plus de volum înaintea unei întâlniri. Dar numeroase persoane ajung să pulverizeze o cantitate prea mare de șampon uscat sau să sară cu totul peste spălarea pe cap.

Este șamponul uscat periculos pentru păr?

Dacă folosești șamponul uscat des și nu te speli pe cap cu regularitate între aceste folosiri, riști să te confrunți cu acumularea de reziduri pe scalp și păr. Impuritățile acumulate pot bloca foliculii, ceea ce afectează creșterea unor noi fire de păr de-a lungul timpului. Această acumulare duce și la sufocarea firelor de păr existente, fapt care poate conduce la căderea părului.

Pentru a preveni acest lucru, este esențial să te speli pe cap de dou sau trei ori pe săptămână, în funcție de tipul tău de păr. Specialiștii recomandă o dublă șampanare și amintesc că este important să masezi scalpul în timp ce te speli. Zonele neglijate de obicei sunt ceafa, tâmplele și spatele urechilor. Masează cu buricele degetelor și nu freca cu putere. Clătește-te cu apă din abundență pentru a elimina complet spuma formată de șampon.

Atunci când este utilizat corect, șamponul uscat nu este deloc periculos, ci este o soluție cât se poate de utilă pentru a-i oferi mai multă prospețime părului tău.

eva.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • julia122997
      De julia122997
      Din păcate există și situațiile în care narcisismul apare într-un mod neprevăzut în viața ta și nu ai cum să te distanțezi imediat și să rupi legătura cu persoana toxică. Specialiștii au reunit experiențele persoanelor care au o mamă narcisistă pentru a face lumină în cadrul acestei situații complicate, cu numeroase consecințe negative în plan emoțional.
      Felul în care te tratează mama ta te poate afecta și la vârsta adultă, iar dacă ai trecut de 18 ani nu înseamnă că nu mai ai nevoie de afecțiune și sprijin. Partenerul, prietenii și restul familiei pot contribui la menținerea echilibrului tău emoțional, dar dacă narcisismul este singura reacție pe care o remarci în interacțiunea cu mama ta vei avea senzația că ai un gol în suflet sau că nu-ți poți întregi viața.
       Pentru a diminua suferința resimțită în această situație greu de rezolvat voluntarii din cadrul chestionarelor realizate împărtășesc propria experiență, sub rezerva anonimatului:
       1. „Nu pot dormi înainte de vizitele ei, mă răstesc la ceilalți membri ai familiei, iar după aceea petrec minute în șir plângând și cerându-mi scuze. Fac curat în mod radical pentru a evita orice observație și sunt convinsă că oricum voi da greș și nu-i va plăcea ceva.”
       2. „Când mă vizitează am grijă să nu fie copiii acasă pentru că au început să mă întrebe de ce bunica îmi face tot timpul observație și de ce nu mă îmbrățișează niciodată. Îl face pe tatăl meu să se simtă ciudat și îi vorbește de rău pe frații mei.”
       3. „Vizitele ei mă lasă epuizat la nivel fizic și emoțional. După ce pleacă nu simt decât tristețe. Îmi pare rău că nu am avut mama pe care mi-aș fi dorit-o și că nu mă simt iubit. O relație apropiată cu ea ar fi contat enorm pentru mine, dar nu a fost posibil.”
       4. „Le invidiez foarte mult pe mamele care se plimbă cu fiicele lor pe stradă și vorbesc despre orice, fără să evite orice semn de afecțiune.
      Este foarte trist că vizitele mamei mele îmi agravează anxietatea, iar după ce pleacă mă simt descurajată și am senzația că nu voi avea niciodată succes și că nu merit să fiu iubită.”
       5. „Mă simt rușinată când le spun celorlalți că vine mama în vizită și ei se bucură pentru că se gândesc că ne vom simți bine împreună, dar de fapt eu mă tem și îmi este foarte greu să-mi pun ordine în gânduri.” 
       6. „M-am gândit la posibilitatea de a o exclude din viața mea, dar știu că nu le-aș putea explica acest lucru copiilor mei și nici nu vreau să crească fără o bunică. Totuși, este foarte greu să ții la cineva care nu face decât să-ți aducă la suprafață temerile și să te critice agresiv pentru orice gest sau privire. Uneori mă întreb dacă merită să continui.”
       7. „Mă simt vinovată pentru că nu sunt o fiică mai bună, așa cum și-ar dori să fiu și pentru că nu am reușit să fac ce a vrut ea. Îmi amintește constant că am dat greș și îmi este foarte greu să vorbesc în prezența ei.”
       8. „Mă deranjează foarte tare că mă manipulează și mă face să realizez acțiuni despre care i-am spus că vreau să le evit. Este ca și cum ironizează tot ce este important pentru mine și mă umilește constant.”
       9. „Deși îmi doresc foarte mult să am o discuție relaxată cu mama mea, interacțiunile noastre se rezumă la învinovățire, victimizare, plângeri și critici. De multe ori mi se pare o situație fără speranță să iubești un părinte narcisist. Este ca și cum sunt blocat într-un scenariu care se repetă la nesfârșit și nu am cum să ies din el. Ar trebui să fie o relație mult mai plăcută și motivantă, dar știu că lucurile nu se vor schimba niciodată.”
      eva.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Rachel de Rond s-a născut cu părul ondulat, însă buclele sale au început să se lase odată cu vârsta. Până acum 3 ani, femeia își spăla părul cu șampon, o dată la 2 zile. Când a observat că firul său de păr a început să se deterioreze considerabil, Rachel a decis să îl spele o dată pe săptămână, dar cu un șampon alternativ pe bază de măr.

      Metoda a ajutat la regenerarea părului său. Aceasta susține că de când a renunțat la produsele sintetice de îngrijire a părului, a observat că acesta s-a regenerat și a căpătat mai mult volum. 
      Acum folosește o soluție pe bază de nuci măcinate, frunze din copaci și mai multe ierburi, pe care le aplică pe păr timp de 30 de aminute, apoi se clătește cu apă de la robinet. Patru zile mai târziu, își reîmprospătează buclele cu apă de ploaie.

      La un an de la schimbare, iubitul său a decis să recurgă la aceeași metodă.
      stirileprotv.ro
    • julia122997
      De julia122997
      In timp ce dormi, consumi astfel echivalentul caloriilor arse in aproximativ o ora de alergare. Expertii sustin ca un somn de calitate poate contribui la scaderea in greutate la fel de mult ca si exercitiile fizice. Daca vrei sa profiti de aceasta oportunitate, este important sa aplici aceste metode care iti pot accelera metabolismul in timp ce dormi.
      Ce sa faci inainte de culcare: sfaturi pentru slabit
      1. Alege o temperatura ambientala mai scazuta
      Expertii recomanda ca temperatura din dormitor sa varieze in jurul valorii de 18 grade Celsius pe timpul noptii. Studiile au indicat ca un mediu inconjurator mai racoros activeaza celulele de grasime care sunt responsabile pentru reglarea temperaturii corpului. Daca dormi dezbracata sau intr-o camera mai racoroasa, corpul tau incepe sa consume mai multa energie pentru a-si pastra temperatura constanta. In felul acesta, poti arde mai multe calorii pana dimineata.
      2. Bea suc de struguri
      Sucul de struguri contribuie la arderea caloriilor prin intermediul unei substante care se numeste resveratrol. Aceasta converteste grasimea alba in grasime bej, pe care corpul o foloseste pentru a-si regla temperatura in timpul somnului. Daca bei un pahar de suc de struguri inainte de culcare vei forta organismul sa scape de grasime, in loc sa o stocheze. Alege sa consumi suc proaspat, pentru a evita aportul inutil de zahar.
      3. Respecta orele de culcare si trezire
      Conform studiilor, un program de somn neregulat favorizeaza ingrasarea. In mod normal, organismul secreta melatonina, hormonul somnului, atunci cand stie ca este timpul sa mearga la culcare. Acest hormon contribuie si la activarea celulelor de grasime bej si favorizeaza procesul de ardere a caloriilor. Daca nu ai un program fix de somn, productia de melatonina va avea de suferit si calitatea somnului tau va fi afectata. Ca urmare, te vei simti obosita dimineata si iti va fi pofta de o gustare cu multe calorii. Daca vrei sa eviti acest lucru, respecta orele de culcare si trezire.
      4. Renunta la folosirea dispozitivelor mobile inainte de culcare
      Programul de somn nu este singurul care influenteaza producerea melatoninei. Folosirea excesiva a dispozitivelor electronice inainte de culcare este un alt motiv pentru care somnul poate sa fie neodihnitor. Lumina albastra a dispozitivelor electronice intarzie procesul de producere a melatoninei. De aceea iti va fi mai greu sa adormi si te vei simti mai obosita la trezire.
      5. Ia o gustare cu continut mare de proteine
      Nu e nimic gresit in a lua o gustare inainte de somn, daca respecti regulile. Alege o gustare bogata in proteine, cum ar fi un iaurt grecesc, branza degresata, carne de curcan sau unt de arahide. Acestea iti vor accelera metabolismul si vor contribui la cresterea masei musculare.
      6. Fa antrenamente de rezistenta
      Exercitiile fizice reprezinta cea mai buna metoda pentru a scapa de stres si pentru accelerarea metabolismului inainte de a merge la culcare. Antrenamentele cardio si aerobice sunt eficiente, insa antrenamentele de rezistenta, cu greutati, s-au dovedit cele mai potrivite pentru accelerarea procesului de ardere a grasimilor.
      7. Bea ceaiuri de plante
      Anumite feluri de ceai te pot ajuta sa slabesti in timp ce dormi. Scortisoara previne inflamatiile si balonarea. Menta reduce pofta de mancare si te ajuta sa sari peste gustari. Iar musetelul imbunatateste digestia si iti relaxeaza sistemul nervos.
      andreearaicu.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Iată ce nuanțe se poartă în toamna 2019:
      Blond ciupercă

      Dacă nu îți place să alegi culori închise pentru toamnă, atunci pregătește-te să te îndrăgostești de această nuanță. Blondul ciupercă este un mix de nuanțe închise, blond cenușiu și șaten deschis, toate întrepătrunse pentru a crea un păr cu aspect spectaculos. Este o variantă pentru femeile care nu pot alege un singur ton, ci vor să includă cât mai multe nuanțe în părul lor.
      Roz liliac

      Femeile care sunt pasionate de culorile de păr pastel pot sta liniștite. Acestea nu se demodează nici în acest sezon și nu par să dispară prea curând. Nuanțele de roz sunt un trend important, iar rozul liliac pare să fie culoarea vedetă a acestei toamne. Nu uita să folosești un șampon special pentru păr vopsit astfel încât culoarea ta să rămână vibrantă cât mai mult timp.
      Șaten cu tonuri aurii

      Poți uita de brunetul cu subtonuri albastrui pe care l-ai văzut la tot pasul pe Instagram anul trecut. În această toamnă se poartă nuanțele de șaten cu tonuri aurii. Culorile de păr calde avantajează pe oricine, indiferent de culoarea pielii, spre deosebire de nuanțele închise, care au un efect de îmbătrânire asupra chipului.
      Cupru

      Roșcatul este întotdeauna o alegere potrivită pentru toamnă, declară hairstilistul Cassandra Kaeding pentru cosmopolitan.com. Dacă ai ales să te faci roșcată, atunci alege nuanțe cu subtonuri cupru în locul celor închise precum roșcat burgund, care poate avea adesea o nuanță mai mult violet decât roșie.
      Șaten castaniu

      Șatenul este de câțiva ani un trend important pentru sezonul rece, dar anul acesta totul se rezumă la capacitatea coloristului de a adăuga nuanțări ce oferă dimensiune. Încearcă un șaten castaniu, adică o nuanță de șaten cu tonuri discrete de cupru. Nu uita să folosești un șampon fără sulfați, care este deosebit de util pentru a păstra culoarea proaspătă și vibrantă săptămâni la rând.
      Blond căpșună

      Blondele care vor să facă o schimbare toamna aceasta, dar fără să treacă printr-o transformare radicală, pot alege blondul căpșună. Este o culoare fermecătoare, care îmbină frumusețea blondului cu tonurile delicate de cupru. Specialiștii recomandă să începi colorarea treptat pentru este mai ușor să adaugi pigment roșu în păr decât să-l îndepărtezi. Creează gradual nuanța pe care vrei să o obții.
      Blond bej

      În această toamnă vei vedea tot mai des o nuanță inedită de blond platinat. Este vorba despre blondul cu tonuri bej, pe care numeroase femei îl aleg în locul variantei de blond cenușiu. Are un aspect mult mai natural decât blondul platinat și oferă un plus de căldură pielii, în comparație cu nuanțele reci de gri. Este în același timp și mai ușor de întreținut.
      Blond cu rădăcini crescute

      Un alt stil care pune naturalețea pe primul loc este cel al blondului cu rădăcini crescute. Tranziția de la părul vopsit la cel natural se face lent, astfel încât nu vei avea o linie inestetică perfect definită la nivelul rădăcinilor. Această variantă de colorare este excelentă pentru tranziția de la părul decolorat la cel natural, pentru că îi lasă părului timp de respiro între decolorări.
      Caramel ombre

      "Spre deosebire de stilul ombre sever care s-a purtat anii trecuți, această nuanță de 'caramel topit' iluminează chipul", spune Cassandra Kaeding. Culoarea este excelentă pentru femeile care sunt brunete în mod natural și care vor să-i ofere părului o tentă interesantă, fără să apeleze la o schimbare radicală de look.
      Șaten satinat

      Datorită starletei Kim Kardashian, vom vedea tot mai des astfel de nuanțe strălucitoare și satinate de șaten. Pentru a-ți menține culoarea cât mai strălucitoare, apelează la tratamente cu glossere pentru păr, pe care să le repeți o dată la două sau trei săptămâni. Vei pune astfel culoarea mult mai bine în evidență, pentru că strălucirea este elementul cheie al acestui stil.
      eva.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Dintr-o data, si un dus devine un lux pe care de abia ti-l poti permite!
      Nu este de mirare asadar, ca majoritatea noilor mame lasa pe ultimul loc modul in care arata si deseori se neglijeaza in totalitate, fapt ce din pacate, pe termen mediu si lung, le va afecta stima de sine si relatia cu persoana iubita. Depresia post partum are deseori o legatura directa cu modul in care femeile arata in primele luni dupa nastere.
      Nu te ingrijora, pentru ca indiferent de statutul social si stilul de viata, este absolut normal sa arati obosita si la 3, 6 sau 9 luni dupa ce ai nascut, mai degraba decat sa ai o fata care radiaza de prospetime.
      Cu toate acestea, nu trebuie sa fii o martira, pentru ca nu exista prea multe statui ridicate in cinstea mamelor de pretutindeni, care se sacrifica pentru familliile lor, chiar daca ar merita acest lucru cu varf si indesat. In plus, faptul ca ai grija de tine nu inseamna ca viata ta nu se va invarti in continuare in jurul familiei tale. Nu ai nevoie de mult timp investit in tine ca sa arati mai bine, sa te simti mai bine si sa te bucuri de noua ta viata!
      Cand te uiti la tine in oglinda, trebuie sa vezi o femeie puternica si frumoasa, deoarece atunci cand te simti mai bine cu tine insati, vei dobandi incredere in tot ceea ce faci.
      Iata cateva sfaturi de frumusete, care te pot ajuta cu adevarat, mai ales ca exista cateva probleme specifice cu care se confrunta majoritatea femeilor dupa nastere. Daca data trecuta, v-am dat cateva sfaturi despre ce puteti face pentru a scapa de burtica dupa nastere, de data aceasta vom oferi cateva solutii pentru cele mai comune probleme ale tenului cu care noile mame trebuie sa se lupte in primii ani dupa nastere.
      1. Cearcane sau pungi umflate in jurul ochilor
      Acele “minunate” cercuri negre din jurul ochilor sau cearcanele, te pot face sa arati mai in varsta decat esti, mai obosita si chiar mahnita. Din pacate, daca bebelusul tau nu este exceptia de la regula, din cauza lipsei de somn, cearcanele sunt mai mult decat frecvente in cazul noilor mame. De asemenea, daca ai tendinta sa retiii apa in organism, acest lucru poate face ca ochii sa se umfle si sa ai si pungi inestetice sub ochi.
      2. Ten obosit, fara stralucire
      Lipsa de somn iti poate fura luminozitatea naturala a pielii. Ca sa iti mentii un look cat mai fresh, bea suficiente lichide pentru a-ti hidrata corpul, foloseste o crema hidratanta potrivita pentru nevoile tenului tau si nu uita sa iti exfoliezi tenul in mod regulat.
      3. Acnee, ten incarcat
      Schimbarile hormonale se pot resimti nu doar la nivelul starii emotionale, ci si a tenului. Multe mame se confrunta cu acnee sau cu ten incarcat, in conditiile in care nu aveau probleme inainte de a ramane insarcinate. Ce poti face acasa? Poti sa folosesti un produs special de curatare a pielii, de doua ori pe zi, sa incerci o exfoliere blanda si sa folosesti produse anti-acnee, care insa sunt permise de catre medic in cazul in care alaptezi.
      Indiferent de presiunea pe care o resimti pentru a fi o mama buna, acest lucru nu inseamna ca trebuie sa te neglijezi sau ca trebuie sa uiti de nevoile tale! Si tu contezi, si de fapt, cu cat esti mai fericita si mai impacata cu tine, cu atat vei resimti mai placut provocarile care vin la pachet cu noul tau rol.
      copilul.ro
  •