Cum să stimulezi creșterea genelor cât timp stai acasă


    Ca să rezistăm mai bine în această perioadă plină de dificultăți și restricții trebuie să vedem și partea plină a paharului. 

294720.jpg

Un avantaj al izolării la domiciliu este faptul că poți încerca acum tratamente eficiente de înfrumusețare. Cu alte cuvinte, poți să profiți de timpul petrecut acasă pentru a avea mai multă grijă de tine.

Dacă ai încercat deja măști faciale nutritive și hidratante, tratamente pentru mâini, scrub-uri pentru corp și multe altele, nu uita să ai grijă și de genele tale în această perioadă. Este momentul perfect pentru a încerca un tratament pentru gene care să le stimuleze creșterea și să le facă mai dese. 

Dacă în mod obișnuit te machizi zi de zi și aplici mascara, fard de pleoape și creion, această perioadă în care stai acasă este oportunitatea perfectă de a le oferi genelor tale o pauză bine meritată. 

Folosirea zilnică a fardurilor, ani la rând, are efecte negative asupra genelor tale. Acumularea de produse cosmetice la nivelul rădăcinilor genelor blochează foliculii și duce la căderea și rărirea genelor. În același timp, substanțele iritante din cosmetice inflamează pleoapele și pot cauza pierderea genelor.

Prin urmare, această etapă de repaos pentru genele tale poate fi folosită în avantajul lor. Există câteva remedii naturale pe care merită să le încerci.

Ce trebuie să știi despre creșterea genelor

La fel ca în cazul părului de pe scalp, genele urmează un ciclu specific de creștere.„Sunt trei faze de creștere în cazul genelor: faza anagenă (activă), faza catagenă (de tranziție) și faza telogenă (de repaos)”, declară pentru self.com medicul oftalmolog Pamela Lowe.

În cadrul fazei anagene, părul crește constant. Această fază poate dura între patru și șase săptămâni. În timpul fazei catagene, firele de gene ating lungimea maximă și foliculii de păr încep să se micșoreze. Această fază a ciclului durează între două și trei săptămâni, spune specialistul. Ultima fază a ciclului este faza telogenă. Este perioada de repaos și poate dura aproximativ 100 de zile înainte ca genele să cadă în mod natural. „Fiecare geană trece individual printr-una dintre aceste faze, în perioade diferite. În medie, înlocuirea unei singure gene durează între patru și opt luni”, adaugă Lowe.

Lungimea genelor tale este determinată genetic, ceea ce înseamnă că nu poți face prea multe pentru ca genele tale să crească mult mai lungi decât sunt în mod natural.Cu toate acestea, tratamentele naturale pe care le poți face acasă îți mențin genele frumoase și sănătoase. Foliculii de păr sunt fortifiați, ceea ce înseamnă că fazele de creștere și de repaos pot fi prelungite. Rezultatul: mai multe gene la lungime maximă posibilă. De asemenea, firele de păr hidratate și rezistente nu se vor rupe ușor. 

Iată ce tratamente naturale pentru creșterea genelor să încerci:

Tratament pentru gene cu ulei de ricin

Acidul ricinoleic este principala componentă a uleiului de ricin și reprezintă 90% din compoziția sa. Acest acid gras are un efect benefic asupra foliculilor de păr, contribuind la creșterea sănătoasă a firelor de păr. Tratamentul cu ulei de ricin este folosit de sute de ani pentru îngrijirea părului și poate fi folosit cu succes și pentru stimularea creșterii genelor.

Ai nevoie de o linguriță de ulei de ricin presat la rece și câteva bețișoare de urechi.Înainte de a aplica uleiul de ricin curăță bine genele cu apă și tamponează cu prosopul. Înmoaie un bețișor de urechi în ulei de ricin și aplică pe linia genelor, atât pe cele superioare cât și pe cele inferioare. Ai grijă să nu-ți intre ulei în ochi. Lasă uleiul să acționeze peste noapte pentru cele mai bune rezultate. O altă modalitate eficientă de a aplica uleiul de ricin pe gene este cu o pensulă de mascara. Spală bine un tub de mascara și pune ulei de ricin în el. Aplică apoi pe gene așa cum ai aplica mascara.

Tratament pentru gene cu ulei de cocos

Uleiul de cocos a devenit un ingredient de bază în îngrijirea părului. Are capacitatea de a penetra stratul exterior al firului de păr, ceea ce protejează părul de degradare și pierderea proteinelor din compoziția sa.Poate fi folosit pentru a trata firele de păr subțiri și fragile și a stimula creșterea genelor.

Pentru acest tratament ai nevoie de ulei de cocos presat la rece și câteva bețișoare de urechi. Înainte de a aplica uleiul curăță bine genele cu apă micelară. Înmoaie un bețișor de urechi în ulei de cocos și aplică pe linia genelor superioare și inferioare. Lasă-l să acționeze peste noapte.

Tratament pentru gene cu vitamina E

Vitamina E este un antioxidant puternic care poate reduce stresul oxidativ ce cauzează căderea părului. De asemenea, conține tocotrienol, un compus care stimulează creșterea părului și menține sănătatea foliculilor.

Poți să aplici local vitamina E pe gene, în afară de suplimentele alimentare pe care le poți lua la recomandarea medicului. Pentru aplicarea pe gene, sparge o capsulă de vitamina E și aplică substanța uleioasă pe gene cu ajutorul unui bețișor pentru urechi.

eva.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      Pentru că ştim că atunci când arătăm bine, ne şi simţim mai încrezătoare, îţi propunem cinci paşi pentru a-ţi actualiza rutina cotidiană, astfel încât să arăţi şi să te simţi cât mai bine în fiecare zi:
      1. Trezeşte-te cu 15 minute mai devreme
      Poate nu îţi dai seama, dar în 15 minute poţi face multe lucruri ca să arăţi mai bine. De exemplu, poţi face un duş rapid, te poţi da cu cremă pe corp şi îţi poţi pune o mască pe care să o laşi să acţioneze cât timp îţi bei cafeaua. Poate că nu pare mare lucru, dar astfel de lucruri mărunte îţi pot da sentimentul că ai făcut ceva pentru tine şi că ai grijă de tine.
      2. Micile eforturi contează
      Poate că, la finalul unei zile te simţi atât de obosită, încât ţi se pare că şi demachierea presupune un efort supraomenesc, dar, dacă poţi găsi un pic de energie pentru a te ocupa zece minute de pregătirile pentru ziua următoare, o să te simţi mai bine dimineaţa. Pregăteşte-ţi hainele şi accesoriile pe care vrei să le porţi a doua zi, calcă-le şi pune-ţi în geantă tot ce ai nevoie. Nu pare mare lucru, dar fiecare mic gest contează.
      3. Investeşte în accesorii care îţi fac viaţa mai uşoară
      Tehnologia modernă ne poate ajuta să economisim foarte mult timp, aşa că de ce să nu profităm de asta? De exemplu, dacă îţi ia prea mult timp să te coafezi dimineaţa, investeşte într-o perie rotativa pentru par, care să te ajute să petreci mai puţin timp în faţa oglinzii. Acelaşi lucru este valabil şi pentru produsele destinate îngrijirii călcâielor sau celor pentru epilat.
      4. Fii organizată
      Trebuie să recunoaştem că multe dintre noi avem în garderobă foarte multe haine pe care le purtăm foarte rar sau chiar deloc. De asemenea, toate avem obiecte vestimentare care ne fac să ne simţim mai feminine, mai frumoase sau, pur şi simplu, ne plac mai mult şi atunci avem tendinţa de a le purta mai frecvent. Fă-ţi ordine în dulap şi renunţă la hainele în care nu se simţi bine, care nu te avantajează sau pe care nu le-ai mai purtat de cel puţin un an. Tot ce nu mai porţi şi este în condiţii bune poate fi donat sau, de ce nu, vândut online sau în consignaţii. Poţi profita de momentul în care îţi faci curăţenie în garderobă şi pentru a te gândi la noi combinaţii pe care să le faci cu hainele pe care le ai deja. Pentru a-ţi simplifica şi mai mult viaţa, aşază-le pe umeraşe exact în combinaţia în care vrei să le porţi.
      5. Frumuseţea vine din interior
      Probabil ai auzit asta de o mie de ori, dar adevărul este că această expresie a devenit un clişeu tocmai pentru că poartă în ea un sâmbure de adevăr. Noi nu ne vom referi aici la frumuseţea sufletească, deşi este adevărat că importanţa ei este incontestabilă, ci mai curând,la stilul tău de viaţă. Simplificând foarte mult, putem spune că devii ceea ce mănânci, pentru că organismul foloseşte nutrienţii din mâncare pentru a crea celule şi ţesuturi noi. Aşadar, dacă vrei să arăţi şi să te simţi mai bine, încearcă să mănânci mai echilibrat şi să te hidratezi corespunzător. Nu numai că pielea ta îţi va mulţumi pentru asta, dar vei vedea că vei avea şi mai multă energie să faci în fiecare zi tot ce ţi-ai propus.
      Oricare dintre aceste sfaturi ai decide să aplici, nu uita să zâmbeşti cât mai des. Nu numai că te va face mai frumoasă, dar studiile arată că, dacă zâmbeşti suficient de des, creierul tău va secreta hormonii care te fac să te simţi bine!
      clickpentrufemei.ro
    • alexandrarum
      De alexandrarum
      Nucleele nu sunt celule musculare, ci centre de control a celulelor, care construiesc şi susţin fibrele musculare.
      Potrivit studiului, publicat în anul 2008 de Frontiers in Physiology, nucleele suplimentare, care se formează în timpul antrenamentului, se păstrează chiar şi atunci când celulele musculare se usucă fiind neutilizate sau încep să se descompună. Posibil că pentru toată viaţa.
      Descoperirea memoriei musculare denotă că, în timpul carantinei sau, de exemplu, a unei boli de durată, se poate pierde masa musculară, dar nucleele nu dispar. Iată de ce odată ce vei reveni la antrenamente, îţi vei recupera forma rapid. Cu cât mai multe nuclee vei reuşi să formezi, cu atât mai rapidă va fi recuperarea.

      Cu toate acestea, pe timp de carantină vă recomand:
      1. Peste o zi efectuează un antrenament uşor cu propria greutate – flotări, genuflexiuni, fandări, scândura etc.
      2. O dată sau de două ori pe săptămână se recomandă un antrenament cardio cu intensitate medie, dansuri de exemplu.
      3. Îmbunătăţeşte zi de zi flexibilitatea şi mobilitatea articulaţiilor. 
      omactiv.md
    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      Evident, nu vorbim despre schimbări dramatice care se întâmplă în corpul tău, transmite Știri.md cu referire la playtech.ro.
      Totuși, e bine de știut că statul în interior pe durate mari de timp poate avea efecte asupra ta la nivel fizic, dar și la nivel psihic.
      Cele mai multe schimbări au legătură, în primul rând, cu stilul sedentar „impus” de izolarea la domiciliu și alimentația din această perioadă. Felul în care mănânci și cantitatea de mișcare pe care o faci sunt cam cei mai importanți factori care îți influențează sănătatea.
      Linda Pescatello, profesor de kinesiologie (disciplină care se bazează pe conexiunea dintre corp și neurologie), e de părere că nu contează dacă te afli înăuntru sau afară, dacă nu ai un comportament de viață sănătos.
      Dacă trăiai deja nesănătos și înainte de pandemie, izolarea n-a făcut decât să accelereze aceste tendințe. Asta pentru că ai fost blocat în interior, fără prea multe lucruri de făcut.
      Cum te afectează sedentarismul
      Pentru că n-ai mai mers la serviciu sau la școală, dar și pentru că nu ai mai avut voie la sală sau să alergi în parc în perioada de izolare, cel mai probabil, ți-ai petrecut majoritatea timpului stând jos, de cele mai multe ori, cu o felie de pizza sau o băutură nesănătoasă în mână.
      Prea mult stat jos și prea puțin exercițiu fizic creează un amestec toxic, care are un impact negativ și asupra sănătății noastre metabolice, spune Neville Owen, cercetător și profesor de Health Sciences, a cărui cercetare se concentrează pe consecințele negative pe care inactivitatea fizică și comportamentul sedentar le au asupra sănătății.
      Dacă adaugi la asta și un comportament alimentar nesănătos, problemele care pot apărea sunt multiple.
      „Dacă ne întrebăm ce se va întâmpla cu corpurile noastre în timpul izolării, cred că trebuie să analizăm ce facem în timpul acesteia, pentru a ghici potențialele schimbări.
      Dacă nu facem exerciții fizice pe parcursul mai multor luni de zile rămase acasă, este foarte probabil să adăugăm grăsimi, să ne reducem capacitatea cardiorespiratorie și să reducem masa musculară”, spune Arch Mainous, profesor de Health Services Research.
      Ulf Ekelund, profesor de activitate fizică și sănătate, spune că efectele pe care izolarea le va avea asupra sănătății publice viitoare sunt greu de prevăzut.
      Totuși, e posibil ca în cazul acelor indivizi care sunt inactivi fizic, efectele dăunătoare asupra sănătății să fie mai grave decât în cazul celor care sunt activi fizic în mod regulat.
      Obiceiurile alimentare proaste din izolare
      Pe durata izolării, oamenii au consumat mult mai multă mâncare și băuturi nesănătoase decât ar face-o în mod obișnuit. După cum știm, o alimentație nesănătoasă afectează corpul din mai multe puncte de vedere.
      Iar combinația unui obicei alimentar nepotrivit cu o perioadă îndelungată petrecută fără activitate fizică este și mai periculoasă.
      O calitate slabă a dietei, creșterea în greutate asociată și inactivitatea fizică pe perioade îndelungate pot face ca pancreasul să nu-și mai poată îndeplini principalul scop: controlarea nivelului glicemiei.
      Acest lucru, împreună cu o capacitate redusă a mușchilor noștri (care se micșorează și devin mult mai puțin eficienți, din cauza inactivității) să transforme glucoza din sânge în „combustibil”, dublează riscul dezvoltării diabetului de tip 2 și bolilor de inimă.
      Problemele psihice care pot apărea
      Experții spun că e de așteptat ca pandemia să amplifice problemele psihice. Sănătatea mentală se poate deteriora rapid în boli mintale, chiar și la persoanele fără un diagnostic prealabil. Într-un an obișnuit, una din cinci persoane suferă o boală mintală.
      Anul acesta, aceste numere ar putea urca mult mai sus, spune Jennifer Heisz, profesor de kinesiologie.
      Aceasta spune că echipa sa de cercetători a ajuns la concluzia că șase săptămâni de stres psihologic cronic pot duce la simptome ale depresiei.
      E clar că pandemia se desfășoară deja de mai bine de șase săptămâni.
      Heisz spune că, probabil, vom observa o creștere a bolilor psihice induse de stres, care se va agrava pe măsură ce pandemia continuă, pentru că lucrurile sunt incerte pentru oameni.
      playtech.ro
    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      Decizia a fost aprobată de Comisia Națională Extraordinară pentru Sănătate Publică.
      „Reluarea, începând cu data de 01 iunie 2020, a activităţii pieţelor din or. Chișinău și or. Bălți. Activitatea piețelor comerciale pe întreg teritoriul Republicii Moldova se va realiza în conformitate cu Instrucțiunea cu privire la măsurile de prevenire a infecției COVID-19 în cadrul piețelor comerciale”, se arată în comunicat, transmite Știri.md.
      Totodată, cumpărătorii și vânzătorii vor fi nevoiți să respecte măsurile de protecție împotriva răspândirii noului coronavirus.
      stiri.md
    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      Arată că o pelerină de ploaie agățată cu cârlige pe sârma de întins rufele în curte, transmite Știri.md cu referire la Tvr.ro.
      E prevăzută cu mâneci pe ambele părți, astfel încât 2 persoane care stau față în față să se poată ține în brațe.
      Mânecile sunt detașabile, pentru a putea fi dezinfectate după fiecare utilizare.
      Ideea s-a dovedit o soluție perfectă pentru apropierea în siguranță de cei dragi, în această perioadă de distanțare socială. Inventatorul, în vârstă de 29 de ani, a dorit că imaginile să fie filmate și le-a postat pe internet, iar clipul care încălzește inimi a devenit imediat viral.
      stiri.tvr.ro
  •