Ce beneficii are broccoli pentru piele și păr


    De ce este broccoli o sursă de energie și de substanțe nutritive atât de importantă? Clasa legumelor crucifere din care face parte broccoli ajută la distrugerea celulelor canceroase și oferă o întreagă serie de alte beneficii. Iată care dintre acestea sunt perfecte pentru piele și păr!

max-delsid-479098-unsplash.jpg

Cauți un aliment care să îți ofere beneficii pentru piele și păr? Încearcă broccoli!

Pe măsură ce oamenii de știință înțeleg din ce în ce mai bine rolul alimentelor pentru sănătatea oamenilor, aceștia continuă să recomande consumul de legume cu frunze verde închis. Un bol mic cu aceste legume la prânz îți poate oferi o porție mare din doza zilnică de nutrienți. De asemenea, te poate ajuta cu afecțiuni precum inflamația sau cu excesul de mucus din timpul răcelilor. 

Cercetătorii au descoperit că enzimele antioxidante găsite după mestecarea legumelor creează depozite de vitamina C, vitamina A, vitamina E și multe alte substanțe nutritive. Acest nou interes pentru legumele crucifere a fost stimulat de dorința oamenilor de a fi mai sănătoși și de a reveni la modalitățile naturale prin care pot avea grijă de piele și păr. Ceea ce mulți oameni nu știu este că ceea ce mănânci continuă să creeze structurile din corpul tău. Având în vedere că ceea ce mănânci este foarte important pentru sănătatea pielii și a părului, este important să înțelegi ce beneficii aduce broccoli doar prin adăugarea unei mici porții în dieta ta. Iată câteva dintre acestea! 

1. Aduce un aport ridicat de proteine

Deși spanacul este de obicei scos în evidență mai mult, o cană cu broccoli fiert oferă aproape trei grame de proteine, adică un procent mare din doza zilnică necesară. Cercetătorii corelează consumul de proteine cu sănătatea pielii și a părului, deoarece este baza principală a construcției. Un consum ridicat de proteine poate reduce hiperpigmentarea și poate stimula creșterea sănătoasă a părului.

2. Este o sursă importantă de vitamina C

Dacă te gândești la portocale atunci când vine vorba de vitamina C, poate că ar trebui să descoperi mai multe despre broccoli.Această legumă este o sursă importantă de vitamina C, care stimulează sistemul imunitar și stimulează producția de colagen. Colagenul este unul dintre cele mai importante ingrediente atunci când vine vorba de o piele frumoasă și strălucitoare. Iar aportul de vitamina C reprezintă cea mai bună modalitate de a încuraja producția de colagen. De asemenea, joacă un rol important în grosimea firului de păr și creșterea sănătoasă a acestuia. Una dintre cele mai puternice abilități ale vitaminei C este capacitatea sa de a combate radicalii liberi. Și apa cu lămâie reprezintă o modalitate excelentă de a lupta împotriva acestor probleme.

3. Vitamina K

Această vitamină este adesea trecută cu vederea atunci când vine vorba de obținerea substanțelor nutritive, dar broccoli are un conținut bogat de vitamina K. Aceasta este cel mai bine cunoscută pentru tratarea afecțiunilor mai ușoare ale pielii, cum ar fi cearcănele, venele care se văd și chiar și rosaceea. Numai o cană cu broccoli fiert sau gătit la aburi îți poate oferi până la 270% din necesarul zilnic de vitamina K.

4. Vitamina A

Această vitamină este stocată în țesuturile grase ale organismului și este folositoare pentru sănătatea ochilor, creșterea oaselor și sănătatea osoasă, sănătatea reproductivă, producerea de celule sănătoase și tinere ale pielii, eliminarea grăsimilor. Cercetătorii au descoperit că un nivel sănătos al vitaminei A din corp în fiecare zi poate crea noi celule ale pielii și poate combate pielea uscată și firele de păr deteriorate. Vitamina A ajută și la producția de sebum, care este ca un balsam natural pentru scalp și care te poate ajuta să ai o podoabă capilară frumoasă, puternică și strălucitoare.

eva.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • julia122997
      De julia122997
      Semințele de in sunt una dintre variantele naturale pentru un păr frumos și mătăsos, fiind apreciat în special de femeile care au părul creț sau ondulat. 
        
      O rețetă simplu de preparat, care oferă numeroase beneficii pentru păr este tratamentul din semințe de in. Printre efectele acestui produs natural se număra stimularea creșterii părului, hidratarea și menținerea scalpului sănătos. 
        
      Ce trebuie să știi despre semințele de in 
        
      Semințele de in sunt deja recunoscute drept superalimente, fiind folosite în panificație, în smoothie-uri sau adăugate în terciul de ovăz. Sunt surse excelente de proteine, acizi grași omega-3, fibre și antioxidanți. În același timp, se spune că au capacitatea de a echilibra nivelul hormonilor din organism. Dar semințele de in pot fi folosite și în ritualurile de înfrumusețare, fiind incluse în diverse măști de păr sau loțiuni de corp intens hidratante. 
        
      Care sunt beneficiile semințelor de in pentru păr? 
        
      „Printre principalele motive de îngrijorare ale clienților noștri se află părul uscat, deteriorat, precum și creșterea lentă a părului. Semințele de in conțin vitamină E, fibre și acizi grași omega-3, toate acestea fiind grozave pentru a combate problemele menționate mai sus. Părul nostru este practic o fibră, ceea ce înseamnă că includerea semințelor de in în ritualul de îngrijire a părului oferă numeroase beneficii”, declară hairstilistul Monique Clay. 
        
      „Fibrele din semințele de in fortifica părul în profunzime. În același timp, acizii grași omega-3 îmbunătățesc textură părului, îl fac mai elastic și mai rezistent. De asemenea, inul hidratează părul și reduce ruperea, apariția vârfurilor despicate și a firelor rebele”, spune specialistă. 
        
      Cât rezistă tratamentul din semințe de in făcut în casă? 
        
      Acesta poate rezistă până la trei săptămâni în frigider, cu ajutorul uleiurilor esențiale precum rozmarin, iasomie sau lavandă, care au efect conservant. 
        
      Cum să folosești tratamentul de în pentru păr 
        
      „Fie că preferi să folosești uleiul de în sau gelul din semințe de in, este important să-ți speli părul înainte, să-l usuci și apoi să aplici gelul sau uleiul, după care să lași să acționeze sub o căsca de dus”, spune Clay. 

        
      Ai nevoie de următoarele ingrediente și ustensile: 
       apa   semințe de in   cană pentru măsurat   lingură din lemn   o șosetă nouă din lycra, pentru strecurat   borcan din sticlă cu capac ermetic   uleiuri esențiale  Acestea sunt ingredientele și ustensilele de bază de care ai nevoie pentru a prepară tratamentul din semințe din in. Poți adaugă și alte ingrediente precum gel de Aloe vera sau uleiuri esențiale. 
        
      Rețetă pentru tratamentul de păr din semințe de in: 
       1/4 cană cu semințe de in   2,5 căni cu apa   uleiuri esențiale (opțional)   Aloe vera (opțional)   Pune apa într-o cratiță și adaugă semințele de in. 
      Lasă la fiert la foc mediu timp de 7-10 minute, amestecând des pentru că semințele să nu se lipească de oală. 
      Mucilagiul din semințele de in îi va oferi apei o textură asemănătoare albușului de ou. Nu trebuie să fie nici prea groasă, dar nici prea lichidă. 
      Oprește aragazul și lasă gelul obținut la răcit timp de aproximativ 45 de minute. În acest timp gelul se va îngroșă. 
      Pune șosetă din lycra pe gură unei căni pentru măsurat, apoi toarnă amestecul în șosetă. 
      Stoarce apoi gelul din șosetă de dres pentru a eliberă tot lichidul. 
      Pasul următor constă în adăugarea câtorva lingurițe cu gel de Aloe vera, dacă dorești, dar și a câtorva picături de uleiuri esențiale. Uleiul esențial din arbore de ceai calmea.
      andreearaicu.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Ingrediente
      Pentru aluat
      300 g făină 1 plic praf de copt 2 gălbenuşuri 800 g unt 50 g smântână 1 praf sare Pentru umplutură
      2 artofi mari fierţi în coajă 300 g broccoli 1 ceapă 1 lingură ulei 3 ouă sare piper 100 ml smântână lichidă 100 g caşcaval Pentru aluat, amesteci făina cu praful de copt şi cu sarea, apoi, încorporezi gălbenuşurile bătute, untul şi smântâna. Dai aluatul la frigider 30 de minute, apoi întinzi o foaie şi o pui într-o tavă rotundă, astfel încât să acopere şi marginile. Îl înţepi cu o furculiţă din loc în loc.
      Pentru umplutură, cureţi cartofii şi-i zdrobeşti. Tai ceapa julien, o căleşti în ulei şi o pui peste cartofi. Fierbi broccoli în apă clocotită 2-3 minute, îl laşi la scurs şi apoi la răcit, după care îl adaugi în umplutură împreună cu ouăle bătute şi smântâna.
      Amesteci totul, condimentezi cu sare şi piper, după gust, apoi torni compoziţia peste aluat. La final, razi caşcavalul. Dai tarta la cuptor 30-40 de minute, la foc mediu.
      clickpoftabuna.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Tweed, un nou tip de balayage
      Nuanța tweed are la bază colorarea de tip balayage, care este în trend de ceva vreme. Această tehnică de vopsire a înlocuit șuvițele și se face cu mâna liberă, fără a folosi folie de aluminiu. 
      Tehnica tweed presupune colorarea părului cu tușe verticale în nuanțe mai deschise sau mai închise, dar care oferă podoabei capilare un aspect cât mai natural.
      Tweed înseamnă vopsirea părului în tonuri subtile, pământii, care se remarcă, dar în același timp mențin contrastul plăcut, la fel ca în cazul tehnicilor balayage sau ombre, unde nu există delimitări clare de nuanțe.
      „Tehnica tweed presupune să lucrezi chiar cu tonurile naturale ale părului tău, evidențiind șuvițele foarte subțiri, mai deschise la culoare, încă de la rădăcină, dar fără să le pună într-un contrast dramatic cu restul podoabei capilare”, spune Guy Tang, unul dintre cei mai cunoscuți experți în colorarea părului.
      Hairstyliștii spun că această nuanță va fi pe val în sezonul rece. Așa că, dacă vrei să obții o nuanță tweed de vis, ia-o înaintea prietenelor tale și grăbește-te să-ți faci o programare la salonul de coafură!
      divahair.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Ingrediente Broccoli cu brânză la cuptor
      1 "buchet" de broccoli (200 g) 2 căni de brânză mozzarella (200 g) 1 linguriţă de ulei de măsline (15 ml) 1 lingură de sare de mare (15 g) 2 căţei de usturoi  Mod de preparare Broccoli cu brânză la cuptor
      În primul rând, fierbeţi broccoli timp de 10 minute. Puneţi apă cu sare într-o oală, iar atunci când începe să fiarbă scufundaţi leguma. 
      După ce aţi gătit broccoli, lăsaţi-l deoparte să se răcească. Se taie imediat ce se răceşte.
      Într-o tigaie, puneţi ulei de măsline şi usturoiul tocat, apoi adăugaţi cuburile de brocoli pe care le veţi căli. Asezonaţi cu sare şi piper, apoi adăugaţi mozaarella. 
      Turnaţi compoziţia într-un vas termorezistent şi băgaţi totul la cuptor, la 180 ° C, timp de 20 de minute. 
      Se serveşte cald. Poftă bună! 
      clickpoftabuna.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Ingrediente
      2 capete de broccoli, tocate 60 g de unt ½ ceapă, tăiată cubuleţe 40 g făină 480 ml mix de lapte integral şi smântână uşoară 480 ml de zeamă de supă de legume 55 g morcovi mărunţiţi 2 linguriţe sare 1 linguriţă piper ¼ linguriţă de nucşoară 200 g brânză cheddar rasă Mod de preparare
      Tăiaţi tulpinile de pe capetele de broccoli şi tocaţi-le în flori mici.
      Într-un vas mare la foc mediu, combinaţi untul şi ceapa şi sotaţi până devine translucidă. 
      Adăugaţi făina şi amestecaţi până când se rumeneşte uşor. Turnaţi mixul de lapte integral şi smântână uşoară şi amestecaţi până când conţinutul ajunge la fierbere. Micşoraţi focul la scăzut şi adăugaţi zeama de supă de legume. Se lasă la foc mic timp de 5-10 minute.
      Se adaugă broccoli, morcovii, sarea, piperul şi nucşoara. Se fierbe timp de 10-15 minute. Se adaugă brânza şi se amestecă până se topeşte şi se combină cu celelalte ingrediente. Poftă bună!
      clickpoftabuna.ro
  •