5 tratamente pentru unghiile fragile


    Din cauza manichiurilor efectuate incorect, a ojelor ce conțin substanțe nocive sau din cauza folosirii intense a manichiurilor cu gel, unghiile pot avea mult de suferit, devenind subțiri, galbene și casante. În afara tratamentelor special concepute pentru refacerea unghiilor, poți încerca și remediile naturale, așa cum sunt măștile pentru mâini și unghii. Îți vor face unghiile mai frumoase, mai puternice și le vor reda albul natural.

74e4557182c2ec56d2d50205dd5f9a8f.jpg

Tratament pentru unghii cu sare și tinctură de iod

Iodul are un efect benefic asupra unghiilor, reușind să le întărească și să le facă mai puternice. Dar un alt efect la fel de important este efectul dezinfectant al tincturii de iod.

Aceasta omoară bacteriile și ciupercile care ar putea ataca unghiile fragile. Pune două linguri cu sare și o jumătate de linguriță cu tinctură de iod în 200 ml de apă caldă și amestecă până când sarea s-a dizolvat. Bagă mâinile în soluția obținută și ține-le la înmuiat timp de 15 minute. Clătește-te apoi cu apă curată. Tinctura îți va colora puțin pielea, de aceea ar trebui să faci acest tratament seara sau în weekend, pentru ca nuanțarea să se estompeze.

Mască pentru unghii cu miere și lămâie

Amestecă puțină zeamă de lămâie cu miere. Aplică amestecul direct pe ughii și lasă să acționeze timp de 30 de minute.

Poți să-ți acoperi mâinile cu mănuși din latex pentru ca soluția să se mențină pe unghii și să fie mai eficientă. Această mască este excelentă pentru unghiile care se rup ușor, dar și pentru cele îngălbenite. Lămâia redă albul unghiilor, eliminând pigmenții galbeni, iar mierea hrănește și protejează unghiile de bacteriile nocive, datorită efectului său antibacterian și antifungic.

Mască pentru unghii cu piper roșu

Amestecă o jumătate de lingură cu piper roșu măcinat cu puțină apă. Aplică pe unghii și pune-ți o pereche de mănuși din latex.

Lasă amestecul să acționeze timp de câteva ore. Acest tratament va stimula creșterea unghiilor datorită faptului că intensifică circulația sanguină, oferind astfel unghiilor nutrienții necesari pentru a crește. Spală-te foarte bine pe mâini după folosirea acestui tratament!

Mască pentru unghii cu miere și ulei de cocos

Dacă unghiile tale sunt uscate și se descuamează, ai nevoie de un tratament intens hidratant. Uleiul de cocos și mierea sunt ingredientele perfecte pentru a rezolva problema unghiilor și a cuticulelor uscate. Amestecă o lingură cu miere și o lingură cu ulei de cocos. Aplică pe unghii, pune-ți o pereche de mănuși din latex și lasă tratamentul să acționeze peste noapte.

Nu doar că îți va ajuta unghiile să devină mai puternice, dar le va reda strălucirea naturală.

Tratament cu zeamă de lămâie pentru unghii îngălbenite

Unghiile se pot îngălbeni din cauza acumulării de pigmenți din ojă, în special din cele de culori închise. Zeama de lămâie are capacitatea de a elimina acești pigmenți blocați în fibrele de cheratină, proteina care formează unghiile. Stoarce zeama unei lămâi într-un bol, scufundă unghiile în bol și așteaptă timp de 15 minute. Clătește-te cu apă călduță. Folosește întotdeauna un o bază protectoare pentru unghii înainte de a aplica o ojă colorată, pentru a preveni îngălbenirea unghiilor.

eva.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • alexandrarum
      De alexandrarum
      Știți clișeul acela cu "niciodată nu-i prea târziu ca să-ți schimbi viața". Joan MacDonald, o bunicuță simpatică din Ontario, Canada, este dovada vie că oricând, la orice vârstă, încă mai poți să faci ceva important pentru tine și pentru ceilalți. 

      La o vârstă la care oamenii cred în mod greșit că nu mai poți avea mari așteptări, această femeie și-a schimbat complet viața. Când medicii i-au spus că va trebui să-și mărească doza de medicamente dacă va continua să trăiască în același mod, Joan a decis că trebuie să-și ia soarta în propriile mâini.

       
      Pas cu pas, zi după zi, ea a trecut de la un stil de viață sedentar la unul echilibrat, în care mișcarea deține un rol fundamental.
      După câțiva ani, a devenit de nerecunoscut - "pensionara cool" a slăbit 90 de kilograme și e într-o formă grozavă. Acum are o mobilitate cu care nu se pot lăuda nici persoanele de 30 de ani și poate face flotări cot la cot cu orice tinerel care trage de fiare la sală. Joan își încordează acum mușchii când pozează pentru coperta vreunei reviste și face "ravagii" pe Instagram, unde cucerește tot mai mulți admiratori.

      "Acum trei ani am început această călătorie lungă și lentă, iar acum realizez că nu are sfârșit.
       
      În fiecare zi mă mișc într-o direcție pe care o aleg. Fiecare lună este o nouă bornă. În fiecare an am văzut cum m-am schimbat atât de radical încât am crezut că nu mă mai pot schimba mai mult de atât și încă o fac.
      În acest punct, chiar realizez că nu avem limite", a scris ea pe Instagram.
      "Fiecare ușă pe care pătrundem duce la o altă ușă și apoi la alta.

      Sper că toți alegeți să vă dezvoltați! Să învățați să vă iubiți pe voi, să aveți mai multă grijă de voi și să îndrăzniți să visați și să iubiți din nou cu toată inima", este mesajul pe care Joan îl adresează tuturor celor care o urmăresc.
      eva.ro
       
    • julia122997
      De julia122997
      Un look conturat îți va da instant mai multă expresivitate, de aceea se observă că pentru vedete aspectul genelor și sprâncenelor este foarte important. De asemenea, pielea este un element-cheie, chiar și atunci când nu poartă machiaj.
      De ce arată vedetele mai bine decât noi chiar și în zilele în care ies la o banală plimbare? Vezi mai jos care sunt detaliile pe care le-ai ignorat până acum:
      1. Gene expresive fără mascara
      Genele lungi și dese sunt un simbol al frumuseții feminine, iar celebritățile știu asta. Nu toate ne-am născut cu gene imense (culmea, uneori bărbații au mai mult noroc la capitolul asta), dar în ziua de azi există o grămadă de proceduri care ne pot evidenția genele.
      Foarte multe vedete apelează la extensiile de gene, optând pentru cele cu aspect natural, așa cum vedem la Nina Dobrev. Chiar dacă nu porți machiaj și nu ai avut parte de 8 ore de somn, genele dese îți conturează ochii, îi fac să pară mai mari și mai luminoși. Extensiile de gene nu sunt singura procedură la care poți apela.
      Mai ai la dispoziție și laminarea sau permanentul de gene, ce presupun „ridicarea” și curbarea lor cu ajutorul unei soluții ce le menține astfel timp de 3-4 săptămâni. La final, nu-ți va veni să crezi că sunt chiar genele tale: vor fi mai lungi, mai viguroase, mai vizibile – chiar și fără mascara.
      Și dacă nici laminarea nu e de tine, atunci poți apela la serumurile pentru creșterea genelor, care îți pot oferi și ele rezultate spectaculoase, însă trebuie să aștepți minimum o lună pentru a vedea schimbările.
      2. Sprâncene conturate
      După cum bine știi, sprâncenele ne pot schimba întreaga fizionomie, așa că e foarte important să aibă o formă care ne flatează. Sprâncenele prea rare și deschise la culoare îmbătrânesc chipul și te fac să arăți mai palidă, tocmai de aceea vedetele apelează la microblading, procedura semi-permanentă care te asigura că te bucuri de sprâncene conturate chiar și atunci când nu porți machiaj.
      3. Piele ușor bronzată
      Ai observat că vedetele sunt ușor bronzate chiar și iarna? E adevărat că merg în vacanțe exotice pe tot parcursul anului sau trăiesc în regiuni însorite, însă pe lângă toate astea apelează la produse pentru bronz progresiv, atât pentru ten, cât și pentru restul corpului. Un pic de bronz „încălzește” nuanță pielii și te face să pari mai luminoasă, mai expresivă. Chiar și culoarea părului este pusă în valoare atunci când pielea nu e albă că laptele.
      andreearaicu.ro
    • alexandrarum
      De alexandrarum
      Legătura dintre sedentarism şi anxietate s-ar putea datora tulburărilor de somn, izolării sociale sau problemelor survenite la nivel metabolic din cauza stilului de viaţă inactiv. 

      Mişcarea îmbunătăţeşte felul în care inima pompează sânge în corp. Astfel, sedentarismul afectează structura şi funcţionarea inimii, pentru că aceasta are nevoie de antrenament pentru a se menţine sănătoasă. În acelaşi timp, activitatea fizică ajută la menţinerea unei tensiuni arteriale normale şi la scăderea colesterolului rău.

      Iată 5 exerciţii pe care le puteţi face acasă
      Alergatul pe loc
      Este unul dintre cele mai eficiente exerciţii cardio şi, în acelaşi timp, o activitate uşor de practicat. Totodată, ajută la arderea caloriilor. De exemplu, dacă alergi pe loc 15 minute, vei arde aproximativ 144 de kilocalorii. Aşadar, aleargă 15 minute pe loc, ducând călcâiele la şezut. Sporeşte intensitatea. De asemenea, dacă ai o coardă, foloseşte-o.
      Genuflexiunile 
      Acest exercițiu antrenează muşchii din partea inferioară a corpului, aceştia reprezentând un procent important din masa muscular totală. Iată cum poţi face. Distanţează picioarele uşor, în dreptul umerilor. Bazinul trebuie să fie paralel cu linia dintre vârfurile picioarelor. Coboară fundul până la nivelul genunchilor, ţinând spatele drept şi fesele încordate. Pentru început, poţi face 20-30 de genuflexiuni, după care poţi creşte numărul cu câte 5 sau 10 pe serie. Nu trebuie să te grabeşti, pentru că îţi poţi suprasolicita genunchii. Respiraţia este foarte importantă: expiri abdominal, la urcare, şi inspiri la coborâre.
      Fandările 
      Ele implică în mişcare partea inferioară a corpului, muşchii abdominali, muşchii picioarelor şi fesierii. În acelaşi timp, are beneficii şi asupra sistemului cardiovascular.

      Pentru a realiza fandări simple, pune piciorul drept în faţă şi coboară genunchiul stâng aproape de călcâiul drept. Împinge-te înapoi în poziţia iniţială. Fă o serie de 10 repetări. Mută-te pe celalalt picior. Pune piciorul stâng în faţă şi coboară genunchiul drept aproape de călcâiul strâng. Împinge-te înapoi în poziţia iniţială. Fă o serie de 10 repetări. Spatele trebuie să fie drept, iar bărbia ridicată.

      Cu timpul, poţi creşte la două sau la trei serii, însă nu uita să faci o pauză de un minut între acestea. Poţi ţine în fiecare mână şi o sticlă cu apă (0,5 l, 1l sau 2 l).
      Abdomene stând pe scaun
      Aşează-te pe scaun şi lipeşte-ţi spatele de spătar. Apropie-ţi picioarele şi ridică genunchii cât mai sus. Revino cu tălpile pe sol. Realizează o serie a câte 10 repetări. Cu timpul, poţi creşte la două sau la trei serii, însă nu uita să faci o pauză de un minut între acestea.
      Flotări din genunchi
      Sunt foarte uşor de executat. Aşează-te în genunchi, pe podea, cu spatele drept. Întinde braţele în faţa ta şi sprijină-te cu palmele de podea. Flexează coatele şi coboară pieptul, menţinând poziţia o secundă. Întinde braţele şi revino la poziţia iniţială. Pentru mai mult echilibru, poţi încrucişa gleznele.

      În cazul în care staţi mult timp pe scaun, în faţa calculatorului, ridicaţi-vă după fiecare două ore şi faceţi 10 minute de mişcare.
      clickpentrufemei.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Forum online exclusiv pentru femei!
      Data: 22 martie, ora 9:00
      Cumpără bilet la cel mai mic preț posibil.
       
      Știi cine sunt speakerii la Forum? Hai să-ți dăm câteva detalii:
      Ina Kishlaru, antrenor certificat în fitness, ne va spune cum și-a revenit în formă după nașterea celor 3 copii. Secrete nedezvăluite până acum.
      Anastasia Valac, doctor nutriționist, ne va relata despre produsele alimentare care ne îmbătrânesc, de care obiceiuri trebuie să scăpăm imediat, ce factori interni și externi ”ne mănâncă” frumusețea și cum s-o redobândim pentru a ne prelungi tinerețea. E o informație
      pe care nu o vei găsi în sursele deschise.
      Mariana Spînu, sexolog și psihoterapeut, va atinge cele mai delicate coarde ale vieții intime și va localiza problemele cele mai frecvente cu care se ciocnesc cuplurile în ziua de azi, mai ales după apariția copiilor în familie. Promitem o discuție fierbinte!
      Elena Saviuc, psiholog de familie, va explica pe îndelete poziția fiecărui membru în familie, cum să faci față situațiilor de criză, cum să-ți împaci odraslele și soțul fără certuri și jigniri și cum să faci deosebirea între educația fetelor și cea a băieților. Vei rămâne
      surprinsă!
      Irina Feshchenko, consultant de imagine și stilist, îți va arăta cât de simplu e să arăți demențial cu doar câteva trucuri vestimentare. Nici nu bănuiai că poți asorta o fustă de vară cu o pereche de cizme de toamnă și să arăți fantastic! De-ai ști câte mai are de spus.
      Yolka Fliman, actriță, prezentatoare radio și copywriter, va împărtăși cu noi istoria sa înduioșătoare despre viața alături de un copil deosebit și cum sa îți păstrezi dragostea față de viață chiar și atunci când nu mai ai puteri pentru nimic.
       
      Idee n-ai câtă informație utilă vei primi timp de doar o zi! Profită de prețul minim pentru participare și fii prezentă la forum. Avantajul acestei achiziții e că vom trimite pe email,ulterior, toate înregistrările video!

      Карантин нам не помеха. Проект Fitness Mama переходит на новый уровень!
      22 марта садитесь поудобнее, и, начиная с 9:00, впитывай самую полезную информацию на самые деликатные темы, с которыми женщины сталкиваются каждый день!
      Эксклюзивный онлайн  форум для женщин!
      Дата: 22 марта, время 9:00
      Покупка билета по самой низкой цене.
       
      Знаешь, кто будет спикерами на форуме? Вот некоторые детали:
      Инна Кишлару, сертифицированный фитнес-тренер, расскажет нам, как она вернулась в форму после рождения 3 детей. Некоторые секреты не раскрыты до сих пор.
      Анастасия Валак, врач-диетолог, расскажет нам о продуктах питания, которые ускоряют старение, от каких привычек нам стоит немедленно избавиться, какие внутренние и внешние факторы «подпитывают» нашу красоту, как восстановить её и продлить молодость. Эту информацию не найти в свободном доступе.
      Марианна Спыну, сексолог и психотерапевт, затронет самые деликатные стороны интимной жизни и поговорит о наиболее частых проблемах, с которыми сталкиваются пары на сегодняшний день, особенно после появления детей в семье. Обещаем жаркую дискуссию!
      Елена Савюк, семейный психолог, подробно расскажет о роли каждого члена семьи, как справляться с кризисными ситуациями, как примирить мужа и детей без ссор и обид, как различать образование для девочек и мальчиков. Ты будешь крайне удивлена!
      Ирина Фещенко, имидж-консультант и стилист, покажет, насколько легко выглядеть сногсшибательно при помощи всего нескольких модных трюков. Ты даже не думала, что можно сочетать летнюю юбку с парой осенних ботинок и выглядеть просто фантастически! Если бы ты знала, как много всего будет сказано на форуме.
      Ёлка Флиман, актриса, радиоведущая и копирайтер, поделится с нами своей трогательной историей о жизни с особенным ребенком. После того, как ты узнаешь о проблемах в данной ситуации, то поймёшь, что твои проблемы - это не проблемы
      вовсе. Или, может, ты тоже знаешь, каково это жить с особенным ребёнком? 
       
      Ты даже не представляешь, сколько полезной информации ты получишь всего за 1 день! Воспользуйся самой выгодной ценой на билет и будь на форуме. Главным преимуществом будет то, что ты получишь все видеозаписи по электронной почте!
    • alexandrarum
      De alexandrarum
      1. Pune întrebări și ascultă
      Abordează subiectul cu copiii tăi. Dacă sunt prea mici și nu au auzit de focar, s-ar putea să nu fie nevoie să discuți cu ei despre asta - dar profită de ocazie pentru a le aminti de regulile de igienă, fără însă a le inspira frică.
      Dacă sunt deja mai mari și au auzit de pericolele pandemiei, nu subestima ceea ce simt. Spune-le că în această situație frica este normală.
      2. Fii sincer: explică adevărul într-un limbaj accesibil
      Copiii au dreptul la informații veridice despre ceea ce se întâmplă în lume, dar și adulții sunt obligați să îi protejeze.
      Dacă nu știi răspunsul la întrebările lor, nu le inventa. Căutați răspunsuri împreună. Site-urile organizațiilor internaționale precum UNICEF și Organizația Mondială a Sănătății sunt surse excelente de informații. Explică-le de asemenea, că unele informații de pe Internet nu sunt de încredere.
      3. Arată-le cum să se protejeze
      Una dintre cele mai bune metode de a proteja copiii împotriva coronavirusului și a altor boli este de a încuraja spălatul pe mâini.
      Poți, de asemenea, să le arăți copiilor cum să-și acopere nasul și gura cu cotul atunci când tușesc sau strănută. Explică-le că este bine să nu se apropie prea mult de persoanele care prezintă aceste simptome și cere-le să vă spună dacă au febră, tuse sau respirația grea.
      4. Înveselește-i
      Este posibil ca copiii să nu înțeleagă că imaginile de pe ecran și realitatea nu sunt unul și același lucru. Ei pot crede că sunt în pericol. Poți ajuta copiii să facă față fricii, oferindu-le posibilitatea de a se juca și a se relaxa. Urmați, cât mai mult posibil, programul obișnuit, în special înainte de culcare.
      Amintește-le copiilor că este puțin probabil să se îmbolnăvească și că mulți adulți lucrează din greu pentru ca familia lor să fie în siguranță.
      Dacă copilul nu se simte bine, explică-i că ar trebui să stea acasă sau la spital, deoarece așa este mai bine pentru el și prietenii lui. Asigură-l că știi cât de greu și plictisitor poate fi, dar respectarea regulilor este necesară.
      5. Verifică dacă se confruntă cu stigma
      Izbucnirea coronavirusului a dus la multe cazuri de discriminare în întreaga lume, deci este important să te asiguri că copiii tăi nu sunt intimidați de alți copii și nu contribuie la intimidare.
      Explică-i că coronavirusul nu are nicio legătură cu felul în care arată cineva, de unde vine sau în ce limbă vorbește. Amintește-le copiilor că fiecare trebuie să fie bun și să-i  susțină pe alții.
      6. Caută ajutor
      Este important ca copiii să știe că oamenii se ajută reciproc, cu amabilitate și generozitate. Povestește-le despre lucrătorii din domeniul sănătății, care lucrează pentru a opri focarul și a asigura siguranța tuturor.
      7. Ai grijă de tine
      Îți poți ajuta copiii mai bine dacă ai grijă și de tine. Copiii înșiși vor ghici cum reacționezi la știri, iar faptul că ești calm și știi ce trebuie să faci îi va ajuta să se simtă în siguranță.
      Dacă ești speriat sau supărat, ia o pauză, vorbește cu alți membri ai familiei, prieteni și cunoscuți.
      8. Încheie conversația cu grijă
      Amintește-le copiilor că pot vorbi cu tine oricând. Spune-i că ești gata să-i asculți și să-i ajuți de oricâte ori va fi nevoie.
      unicef.org
  •