Doar In Republuca Moldova
Zilele acestea m-am intalnit cu un caz ciudat, revoltator, care te scoate din minti, te face sa urli de neputinta si sa pleci pentru totdeauna din Moldova. Cineva a platit un bilet 90 % pentru o calatorie in Spania.Cand sa ia banii, totul a fost destul de rapid si frumos.Chiar a venit la 9 dimineata..Si apoi in toiul plecarii ( deci persoana isi pregatea valizele si s-a eliberat de la servici) suna firma si-i spune ca nu mai pleaca ca nu au pasageri.Si nici o scuza nimic...Doar ii propune sa mearga cu o saptamina mai tarziu.Dar persoana nu poate sa mearga mai tarziu caci ii ezpira viza....normal ca nici nu avea cum sa intre in Spania, nu? Si hai la cautari repede, intr-o zi sa gasesti transport in Spania.In sfarsit, am gasit un particular si loc am gasit.Am platit.Nici prin cap nu-mi trecea ce ne asteapta.Dvs, care citit ce ziceti cum trebuia sa procedeze firma respectiva? Care nu este una mica sau fara venit...Este una internationala si destul de vestita...Logic si firesc, ca o companie care tine la clientii sai si daca au vreo politica de management si marketing, era sa-si ceara scuze ca nu a putu sa-i ofere omului calatoria pentru care a platit si sa-i intoarca banii.Dar nu.Dupa vreo 10 sunete in continuu, unicul raspuns pe care l-am auzit sunati luni.Ca banii sunt la banca, ca nu am bani in oficiu, ca imi ia comision....Si eu ii zic femeii ca doar o previn cu 2 zile inainte ca am sa vin sa iau banii.Soseste ziua.Dupa ce iar persoana face un drum pina la sediu si asteapta acolo, sefa vine si o ia taios la intrebari.Dar din moment ce nu pasagerul a refuzat cursa, dar firma ta, ce mai cauti?A tinut una si buna ca nu are bani.Sa vina maine.Va imaginati?Si o sa-i dea doar 70 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Pentru ce?30 euro ca ei nu au avut cursa?E revoltator!Isi bat joc de oameni si de banii lor.Hoti in lege la drumul mare.Apelez la alte persoane.Si dupa o convorbire mai fortata, doamna sefa mai da 15 euro, adica e gata sa returneze 85 euro.Dar nu azi.Maine, inainte ca persoana sa plece in Spania.Intinde cat poate.Oare o companie atit de mare nu are 100 euro sa returneze, cai e vina lor, la urma urmei.Si plecarea e la ora 11.Ea ne zice sa venim la 14 dupa bani.Paradoxal, nu?Si mai zice ca nu are bani sa ne dea.Sa imprumutam de la cineva dar si ea poate sa ne dea doar 80.....Adica nu are de la cine sa ia...........
Isterie, nervi si umilinta.Nu ai ce sa faci.Cineva din domeniu ne zice ca in acest caz, chiar si cand pasagerul refuza cursa, se retine 10 %, adica 10 euro, nu 20, nu 30.
Spuneti voi?!Ce sa fac? Esti cu un picior in microbusul spre Spania si nu ai banii la mina....De ce nu exista la noi protectia Consumatorilor? sau prin ce metoda se poate de controlat asemenea situatii?Da, stiu ca se putea pela la cunoscuti, politie, intimidari, dar nu face penrtu 30 de euro.sau pe cale legala, dar tot nu se merita...Dar banii sunt ai tai, munciti cu sudoare pe santierele din Spania sau Italia...
Nu vreau sa mai traiesc asa.Vreau sa fiu si eu civilizat.Sa avem autoritati care sa lucreze pentru societate.Sa fim in UE.Acolo sigur nu s-ar fi intamplat asa ceva, si daca se ajungea la asa o situatie, atunci iti plateau si despagubiri materiale pentru incovenienta creata.
In fine vreau sa va zic la toti sa nu va legati cu firma" Eugenia Craciun"!!!!!!!!!!!!!!!!!
Raportează Intrare
10 Comentarii
Comentarii Recomandate