N_a_t_a's Блог

  • intrări
    46
  • comentarii
    143
  • citiri
    32535

Doar In Republuca Moldova

mantaluta_nata

1722 citiri

Zilele acestea m-am intalnit cu un caz ciudat, revoltator, care te scoate din minti, te face sa urli de neputinta si sa pleci pentru totdeauna din Moldova. Cineva a platit un bilet 90 % pentru o calatorie in Spania.Cand sa ia banii, totul a fost destul de rapid si frumos.Chiar a venit la 9 dimineata..Si apoi in toiul plecarii ( deci persoana isi pregatea valizele si s-a eliberat de la servici) suna firma si-i spune ca nu mai pleaca ca nu au pasageri.Si nici o scuza nimic...Doar ii propune sa mearga cu o saptamina mai tarziu.Dar persoana nu poate sa mearga mai tarziu caci ii ezpira viza....normal ca nici nu avea cum sa intre in Spania, nu? Si hai la cautari repede, intr-o zi sa gasesti transport in Spania.In sfarsit, am gasit un particular si loc am gasit.Am platit.Nici prin cap nu-mi trecea ce ne asteapta.Dvs, care citit ce ziceti cum trebuia sa procedeze firma respectiva? Care nu este una mica sau fara venit...Este una internationala si destul de vestita...Logic si firesc, ca o companie care tine la clientii sai si daca au vreo politica de management si marketing, era sa-si ceara scuze ca nu a putu sa-i ofere omului calatoria pentru care a platit si sa-i intoarca banii.Dar nu.Dupa vreo 10 sunete in continuu, unicul raspuns pe care l-am auzit sunati luni.Ca banii sunt la banca, ca nu am bani in oficiu, ca imi ia comision....Si eu ii zic femeii ca doar o previn cu 2 zile inainte ca am sa vin sa iau banii.Soseste ziua.Dupa ce iar persoana face un drum pina la sediu si asteapta acolo, sefa vine si o ia taios la intrebari.Dar din moment ce nu pasagerul a refuzat cursa, dar firma ta, ce mai cauti?A tinut una si buna ca nu are bani.Sa vina maine.Va imaginati?Si o sa-i dea doar 70 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Pentru ce?30 euro ca ei nu au avut cursa?E revoltator!Isi bat joc de oameni si de banii lor.Hoti in lege la drumul mare.Apelez la alte persoane.Si dupa o convorbire mai fortata, doamna sefa mai da 15 euro, adica e gata sa returneze 85 euro.Dar nu azi.Maine, inainte ca persoana sa plece in Spania.Intinde cat poate.Oare o companie atit de mare nu are 100 euro sa returneze, cai e vina lor, la urma urmei.Si plecarea e la ora 11.Ea ne zice sa venim la 14 dupa bani.Paradoxal, nu?Si mai zice ca nu are bani sa ne dea.Sa imprumutam de la cineva :girl_haha: dar si ea poate sa ne dea doar 80.....Adica nu are de la cine sa ia...........

Isterie, nervi si umilinta.Nu ai ce sa faci.Cineva din domeniu ne zice ca in acest caz, chiar si cand pasagerul refuza cursa, se retine 10 %, adica 10 euro, nu 20, nu 30.

Spuneti voi?!Ce sa fac? Esti cu un picior in microbusul spre Spania si nu ai banii la mina....De ce nu exista la noi protectia Consumatorilor? sau prin ce metoda se poate de controlat asemenea situatii?Da, stiu ca se putea pela la cunoscuti, politie, intimidari, dar nu face penrtu 30 de euro.sau pe cale legala, dar tot nu se merita...Dar banii sunt ai tai, munciti cu sudoare pe santierele din Spania sau Italia...

Nu vreau sa mai traiesc asa.Vreau sa fiu si eu civilizat.Sa avem autoritati care sa lucreze pentru societate.Sa fim in UE.Acolo sigur nu s-ar fi intamplat asa ceva, si daca se ajungea la asa o situatie, atunci iti plateau si despagubiri materiale pentru incovenienta creata.

In fine vreau sa va zic la toti sa nu va legati cu firma" Eugenia Craciun"!!!!!!!!!!!!!!!!!


  Raportează Intrare


10 Comentarii


Comentarii Recomandate

O, Nata, i-mi inchipui stresul prin care trece persoana data si birocratia firmelor noastre de turism. Spuneai ca firma e mare si vestita, dar numele care l-ai scris nu-mi este cunoscut. Nu ca as fi mare cunoscatoare dar oricum.

Uite si mie ieri i-mi era o ciuda

Am mers la un butic din asta mic, acolo se vind prajituri si dulciuri, fecioru-meo a dorit o prajitura. I-mi cere vinzatoarea 7 lei, eu ii dau 20, ea-mi intoarce 3 lei. Eu ii zic sa-mi dea 13, ea nu ca eu i-am dat 10. De unde 10, doamna ca-i aveam in mina la sigur si era o bancnota verde, ea nu si nu ca i-am dat 10. Ce era sa fac? Nu puteam sa spun baiatului ca nu-i iau prajitura, ca era supararea mai mare. In fine, 10 lei nu se compara cu 30 de Euro, dar nervii sunt mai de pret.

Partajează acest comentariu


Link spre comentariu

Наташа, а на руках был какой-то документ и чек, что вы заплатили деньги?

 

Иринка - в этом случае надо требовать пробить отчет в кассовом апарате и пересчитать кассу.

Partajează acest comentariu


Link spre comentariu

Asa situatii sunt penibile. Noi avem protectia consumatorului. Sunt telefoanele lor undeva pe site. Telefoneaza si vei gasi dreptatea. Poti sa le spui ca vei suna la Inspectoratul fiscal. Sunt sigura ca nu doresc o vizita de la insp.fiscal. E mai simplu sa-ti intoarca 100 euro decit sa primeasca vizita de la inspectoratul fiscal. Suna si la protectia consumatorilor, si mai depune o plingere la inspectoratul fiscal.

Partajează acest comentariu


Link spre comentariu

Fetelor, multumesc de sfaturi si incurajari....Ieri in sfarsit persoana a plecat, dar firma respectiva i-a dat doar 80 euro.Si a zis ca la intoarcere, daca va veni cu autobusul lor, ii va scadea din pret 20 de euro.E atit de umilitor si enervant...Si mainile imi sunt legate.Dar chiar voi apela la Protectia consumatorului..dar sefa i-a luat biletul pe care scria 100 euro si l-a rupt si l-a aruncat la gunoi...Mai in scurt, iti vine sa-ti iei lumea in cap.Nu stiu pe voi, dar pe mine situatii din astea chitibusare, unde te iau de prost si de fraier ma scot din sarite si ma indispun pe un an inainte................

Va voi tine la curent!!!!!!!!!!!!

Partajează acest comentariu


Link spre comentariu

Nata, e atat de trist ce se intampal in Moldova, te simti atat de mic si neajutorat.

Iti urez bafta si sfatul meu e sa nu lasi lucrurile asa.

Toate astea se intampla pentru ca noi suntem prea intelegatori, smeriti si rusinosi.

Acum stiu de ce in tarile west europene lumea traieste mai bine, ei isi cer dreptul in orice situatie, iar serviciile publice ( politie, primarie, etc,) sunt in slujba cetateanului si nu le dau sa uite niciodata ca sunt platiti din bani publici.

Partajează acest comentariu


Link spre comentariu

Nata toamna aceasta o cunostinta de a mea a avut un caz asemanator dar si mai stupid cu o firma care e moldo-greaca si patronul grec nici nu a vrut sa auda , el pur si simplu nu poate sa creada ca moldovenii sint in stare deasa ceva (banii s-au achitat in Moldova ) dar sa zic cazul -s-a achitat 100 euro p/u calatorie in Grecia , fara sa se elibereze cec, bilet sau altceva in ziua plecarii , cind sa urce in autocar i s-a spus ca el doar a rezervat loc dar nu a achitat nimic , si s-a vazut nevoit sa achite inca o data.E vorba de Natalia travel , de pe str. Izmail mai sus de UNIC .

Partajează acest comentariu


Link spre comentariu

Cel mai important cred ca este posibilitatea noastra de a face cunoscute aceste cazuri, caci asa poate vom preveni eventuale intamplari..Si cand o sa auzim numele firmelor respective sa refuzam cu indarjire serviciile lor.

Partajează acest comentariu


Link spre comentariu

Trebuie de deschis pe forum o tema de tipul Книга Жалоб in departamentul Turism (daca nu exista deja) si altii cel putin vor fi preintimpinati;)

Partajează acest comentariu


Link spre comentariu
Trebuie de deschis pe forum o tema de tipul Книга Жалоб in departamentul Turism (daca nu exista deja) si altii cel putin vor fi preintimpinati;)

La aceasta m-am ghindid si eu cit am citit tema. Ar fi bine sa avem asa o informatie pe sait.

Partajează acest comentariu


Link spre comentariu

Tre de intrebat exista sau nu pe site asa ceva..

daca nu, atunci eu voi fi prima care voi participa la intocmirea ei... :rolleyes::laught1::crazy:

Partajează acest comentariu


Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum